Опубліковано черговий випуск журналу 1 (30) 2024

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Випуск 2(25) 2021

Фільтрувати за назвою     Показати # 
# Заголовок Статті Перегляди
1 Трансфер технологій як основна складова для забезпечення інноваційної моделі розвитку України 1071
2 Using data mining to create innovations in education 958
3 Тенденції розвитку банківського кредитування економіки в Україні 973
4 Використання ланцюгів постачання в умовах діджиталізації економіки 1174
5 Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго» 823
6 Тренди у продовольчій безпеці в пост-пандемічний період 1048
7 Особливості мотивації підприємницької діяльності та чинники її розвитку 950
8 Innovative component as a necessary factor for providing enterprises` development 868
9 Peculiarities of IKEA management in the world and in Ukraine 1231
10 Обліково-аналітичне відображення витрат на соціально відповідальну діяльність: проблеми та перспективи розвитку 783
11 Мотивація самозмін як умова розвитку особистості 880
12 Діджиталізація процесів бухгалтерського обліку 1058
13 Інтеграція управлінського обліку в систему інформаційного забезпечення підприємства 848
14 Фінансова звітність як елемент системи управління підприємством 905
15 Моделювання динаміки розвитку та вдосконалення банківських установ інструментарієм кластерного аналізу 837
16 Інфодемія та її вплив на поведінку людей в період карантину 852
17 Використання НЛП у психокорекційній роботі 827
18 Формування та розвиток поняття цифрового маркетингу 1322
19 Особливості та практичне застосування психологічного тесту– опитувальника персональний інвентарій (EPI) Г. Айзенка військовозобов’язаними 916
20 Феномен наслідування на прикладі ефекту Вертера 827
21 Підвищення економічної ефективності міжнародних вантажних автомобільних перевезень (на прикладі підприємств Тернопільської області) 946
22 Використання інформаційних технологій у внутрішньому аудиті 990
23 Формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектру 1581
24 Розвиток кадрового потенціалу як елемент стратегії підприємства 1196
25 Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу 1483
26 Трансформація повноважень органів державної влади у сфері соціального захисту дітей за реформи децентралізації в Україні 752
27 Стресостійкість як риса особистості професіонала ДСНС 838
28 Ефективність механізмів розвитку людського потенціалу сільських територій 840
29 Конфіденційність особистих даних споживачів послуг індустрії гостинності в цифрову епоху 978
30 Діджиталізація документообігу: законодавчі аспекти, переваги та недоліки, ефективність впровадження 911
31 Dynamics of innovative marketing components 1105
32 Звітність за МСФЗ в умовах діджиталізації бізнес-процесів 1142
33 Особливості розвитку соціального підприємництва на місцевому рівні 1006
34 Розвиток української державності як головний чинник радикальних суспільних трансформацій 1199
35 Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності 1285
36 Передумови інноваційного розвитку економіки 725
37 Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації 1111
38 Нетикет: бізнес-середовище компанії в умовах пандемії 902
39 Organizational and legal security of business trade secrets 1046
40 Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесі 1116
41 Теоретичні та правові засади організації надання публічних електронних послуг 815
42 Діджиталізація облікових процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу 994
43 Цифрова трансформація сфер життя як основа зростання соціальної цінності 971
44 Дослідження ринку транспортних послуг України в період кризи 1004
45 Теоретичні аспекти обліку і аналізу дебіторської заборгованості підприємства 1319
46 Теоретичні засади формування інвестиційного потенціалу підприємств та напрями його розвитку 849
47 Constructing a model of dual professional competences in engineering education 999
48 Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом 940
49 Удосконалення стратегічного управління банком на основі проведення економетричного моделювання ефективності його діяльності 742
50 Основні риси та особливості становлення поведінкової та експериментальної економіки 891
 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 2

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian