Опубліковано черговий випуск журналу 2 (31) 2024

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Випуск 2(25) 2021

Фільтрувати за назвою     Показати # 
# Заголовок Статті Перегляди
1 Трансфер технологій як основна складова для забезпечення інноваційної моделі розвитку України 1156
2 Using data mining to create innovations in education 1030
3 Тенденції розвитку банківського кредитування економіки в Україні 1052
4 Використання ланцюгів постачання в умовах діджиталізації економіки 1238
5 Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго» 896
6 Тренди у продовольчій безпеці в пост-пандемічний період 1154
7 Особливості мотивації підприємницької діяльності та чинники її розвитку 1036
8 Innovative component as a necessary factor for providing enterprises` development 942
9 Peculiarities of IKEA management in the world and in Ukraine 1340
10 Обліково-аналітичне відображення витрат на соціально відповідальну діяльність: проблеми та перспективи розвитку 853
11 Мотивація самозмін як умова розвитку особистості 966
12 Діджиталізація процесів бухгалтерського обліку 1165
13 Інтеграція управлінського обліку в систему інформаційного забезпечення підприємства 928
14 Фінансова звітність як елемент системи управління підприємством 983
15 Моделювання динаміки розвитку та вдосконалення банківських установ інструментарієм кластерного аналізу 914
16 Інфодемія та її вплив на поведінку людей в період карантину 923
17 Використання НЛП у психокорекційній роботі 916
18 Формування та розвиток поняття цифрового маркетингу 1462
19 Особливості та практичне застосування психологічного тесту– опитувальника персональний інвентарій (EPI) Г. Айзенка військовозобов’язаними 988
20 Феномен наслідування на прикладі ефекту Вертера 894
21 Підвищення економічної ефективності міжнародних вантажних автомобільних перевезень (на прикладі підприємств Тернопільської області) 1030
22 Використання інформаційних технологій у внутрішньому аудиті 1086
23 Формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектру 1765
24 Розвиток кадрового потенціалу як елемент стратегії підприємства 1286
25 Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу 1618
26 Трансформація повноважень органів державної влади у сфері соціального захисту дітей за реформи децентралізації в Україні 821
27 Стресостійкість як риса особистості професіонала ДСНС 911
28 Ефективність механізмів розвитку людського потенціалу сільських територій 906
29 Конфіденційність особистих даних споживачів послуг індустрії гостинності в цифрову епоху 1060
30 Діджиталізація документообігу: законодавчі аспекти, переваги та недоліки, ефективність впровадження 1004
31 Dynamics of innovative marketing components 1201
32 Звітність за МСФЗ в умовах діджиталізації бізнес-процесів 1214
33 Особливості розвитку соціального підприємництва на місцевому рівні 1080
34 Розвиток української державності як головний чинник радикальних суспільних трансформацій 1276
35 Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності 1422
36 Передумови інноваційного розвитку економіки 804
37 Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації 1230
38 Нетикет: бізнес-середовище компанії в умовах пандемії 975
39 Organizational and legal security of business trade secrets 1117
40 Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесі 1197
41 Теоретичні та правові засади організації надання публічних електронних послуг 890
42 Діджиталізація облікових процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу 1071
43 Цифрова трансформація сфер життя як основа зростання соціальної цінності 1075
44 Дослідження ринку транспортних послуг України в період кризи 1175
45 Теоретичні аспекти обліку і аналізу дебіторської заборгованості підприємства 1428
46 Теоретичні засади формування інвестиційного потенціалу підприємств та напрями його розвитку 919
47 Constructing a model of dual professional competences in engineering education 1075
48 Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом 1030
49 Удосконалення стратегічного управління банком на основі проведення економетричного моделювання ефективності його діяльності 826
50 Основні риси та особливості становлення поведінкової та експериментальної економіки 965
 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 2

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian