Опубліковано черговий випуск журналу 2 (31) 2024

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Випуск 2(25) 2021

Фільтрувати за назвою     Показати # 
# Заголовок Статті Перегляди
1 Трансфер технологій як основна складова для забезпечення інноваційної моделі розвитку України 1262
2 Using data mining to create innovations in education 1153
3 Тенденції розвитку банківського кредитування економіки в Україні 1163
4 Використання ланцюгів постачання в умовах діджиталізації економіки 1379
5 Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго» 1011
6 Тренди у продовольчій безпеці в пост-пандемічний період 1362
7 Особливості мотивації підприємницької діяльності та чинники її розвитку 1158
8 Innovative component as a necessary factor for providing enterprises` development 1076
9 Peculiarities of IKEA management in the world and in Ukraine 1547
10 Обліково-аналітичне відображення витрат на соціально відповідальну діяльність: проблеми та перспективи розвитку 964
11 Мотивація самозмін як умова розвитку особистості 1087
12 Діджиталізація процесів бухгалтерського обліку 1328
13 Інтеграція управлінського обліку в систему інформаційного забезпечення підприємства 1041
14 Фінансова звітність як елемент системи управління підприємством 1119
15 Моделювання динаміки розвитку та вдосконалення банківських установ інструментарієм кластерного аналізу 1061
16 Інфодемія та її вплив на поведінку людей в період карантину 1050
17 Використання НЛП у психокорекційній роботі 1032
18 Формування та розвиток поняття цифрового маркетингу 1701
19 Особливості та практичне застосування психологічного тесту– опитувальника персональний інвентарій (EPI) Г. Айзенка військовозобов’язаними 1110
20 Феномен наслідування на прикладі ефекту Вертера 998
21 Підвищення економічної ефективності міжнародних вантажних автомобільних перевезень (на прикладі підприємств Тернопільської області) 1150
22 Використання інформаційних технологій у внутрішньому аудиті 1226
23 Формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектру 1957
24 Розвиток кадрового потенціалу як елемент стратегії підприємства 1401
25 Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу 1802
26 Трансформація повноважень органів державної влади у сфері соціального захисту дітей за реформи децентралізації в Україні 922
27 Стресостійкість як риса особистості професіонала ДСНС 1020
28 Ефективність механізмів розвитку людського потенціалу сільських територій 1016
29 Конфіденційність особистих даних споживачів послуг індустрії гостинності в цифрову епоху 1275
30 Діджиталізація документообігу: законодавчі аспекти, переваги та недоліки, ефективність впровадження 1186
31 Dynamics of innovative marketing components 1379
32 Звітність за МСФЗ в умовах діджиталізації бізнес-процесів 1317
33 Особливості розвитку соціального підприємництва на місцевому рівні 1187
34 Розвиток української державності як головний чинник радикальних суспільних трансформацій 1414
35 Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності 1585
36 Передумови інноваційного розвитку економіки 925
37 Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації 1397
38 Нетикет: бізнес-середовище компанії в умовах пандемії 1124
39 Organizational and legal security of business trade secrets 1235
40 Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесі 1324
41 Теоретичні та правові засади організації надання публічних електронних послуг 1005
42 Діджиталізація облікових процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу 1203
43 Цифрова трансформація сфер життя як основа зростання соціальної цінності 1227
44 Дослідження ринку транспортних послуг України в період кризи 1416
45 Теоретичні аспекти обліку і аналізу дебіторської заборгованості підприємства 1616
46 Теоретичні засади формування інвестиційного потенціалу підприємств та напрями його розвитку 1029
47 Constructing a model of dual professional competences in engineering education 1202
48 Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом 1168
49 Удосконалення стратегічного управління банком на основі проведення економетричного моделювання ефективності його діяльності 943
50 Основні риси та особливості становлення поведінкової та експериментальної економіки 1084
 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 2

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian