Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом
Назва: |
Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом |
Інші назви: |
Messenger-marketing as a new level of communication with the client |
Автори: |
СЕМЕНЮК, Світлана |
Приналежність: |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна |
Бібліографічний опис: |
Семенюк С. Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом [Електронний ресурс] / Світлана Семенюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 448-456. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssbkzk.pdf |
Bibliographic description: |
Semenіuk, S. (2021) Mesendzher-marketynh yak novyi riven komunikatsii z kliientom [Messenger-marketing as a new level of communication with the client]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 448-456. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssbkzk.pdf |
Журнал/збірник: |
Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава" |
Випуск/№ : |
2(25) |
Дата публікації: |
лис-2021 |
Дата подання: |
жов-2021 |
Дата внесення: |
24-вер-2022 |
Видавництво: |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна) |
Країна (код):
|
UA |
Місце видання, проведення: |
Тернопіль |
Ідентифікатор ORCID: |
https://orcid.org/0000-0003-3061-4145 |
DOI: УДК: |
https://doi.org/10.33108/sepd2022.02.448
338:658.5 |
JEL: |
М31 |
Ключові слова:
|
месенджер-маркетинг |
Кількість сторінок: |
9 |
Діапазон сторінок: |
448-456 |
Початкова сторінка: |
448 |
Кінцева сторінка: |
456 |
Короткий огляд (реферат): |
У статті розроблено теоретико-методичні засади месенджер-маркетингу, сформовано його схему та запропоновано основні етапи для використання в практичній діяльності суб’єктів господарювання. Відзначено, що месенджер-маркетинг став трендом останніх років і передбачає використання месенджер-інструментів для кращої взаємодії з цільовою аудиторією щодо просування компанії чи її товарів і послуг. У якості месенджер-інструментів можна розглядати широкий вибір контенту, який варто відправляти користувачам: відео, зображення, тексти, анімація та ін. В Україні найбільш популярними месенджерами є Viber, Facebook Messenger, Skype, Telegram, WhatsApp та інші. Розроблено схему месенджер-маркетингу, яка включає процеси у відділі продаж, процеси в месенджерах та канали трафіку. Визначено процеси у відділах продажу компаній, які включають побудову CRM-системи та платіжної системи, сайту та роботу менеджерів з продажів. Розглянуто основні процеси в месенджерах - автоворонки, чат-боти і розсилки та подано їх коротку характеристику. Запропоновано основні етапи для ефективного використання месенджер-маркетингу в практичній діяльності, що включають вибір месенджерів для комунікації з клієнтами, вибір платформи, яка допоможе автоматизувати комунікацію, а також збирати дані і проводити сегментацію та здійснити підключення до цієї платформи, інтеграцію месенджерів із CRM- системою. Визначено основні завдання месенджер-маркетингу: автоматизація і оптимізація роботи менеджерів, що дає змогу мінімально скоротити час відповіді на заявку, кваліфікація потенційних клієнтів (лідів), оптимізація рекламних витрат. Наступним кроком у вирішенні зазначеної проблеми має стати вихід на новий рівень комунікації з клієнтами за допомогою месенджер-маркетингу. В майбутньому варто ставити наголос на CRM-маркетинг, коли працюють різні канали і CRM- системи, створені чат боти, які активно починають інтегруватися. Ключові слова: месенджер-маркетинг, воронки.
|
Спонсорська підтримка: |
The authors received no direct funding for this research. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38799 |
ISSN: |
2223-3822 |
Власник авторського права: |
Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава» |
URL-посилання пов’язаного матеріалу: |
http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssbkzk.pdf |
Перелік літератури: |
1. Messenger маркетинг для интернет-магазина. Блог InSales об интернет-торговле в Украине: веб-сайт. URL: https://www.insales.com/ua/blogs/blog/messendzher-marketing?lang=ua. (дата звернення: 20.10.2021). |
References: |
1. Messenger marketing dlya internet-magazina [Messenger marketing for an online store]. Blog InSales ob internet-torgovle v Ukraine. URL: https://www.insales.com/ua/blogs/blog/messendzher-marketing?lang=ua (in Ukrainian) |
Тип вмісту: |
Article |
Розташовується у зібраннях: |
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25) |