Опубліковано черговий випуск журналу 1 (30) 2024

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом

Назва: 


Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом


Інші назви: 


Messenger-marketing as a new level of communication with the client


Автори: 


СЕМЕНЮК, Світлана
SEMENІUK, Svitlana


Приналежність: 


Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 56 Ruska str., 46001, Ternopil, Ukraine


Бібліографічний опис: 


Семенюк С. Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом [Електронний ресурс] / Світлана Семенюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 448-456. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssbkzk.pdf


Bibliographic description: 


Semenіuk, S. (2021) Mesendzher-marketynh yak novyi riven komunikatsii z kliientom [Messenger-marketing as a new level of communication with the client]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 448-456. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssbkzk.pdf


Журнал/збірник: 


Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"


Випуск/№ : 


2(25)


Дата публікації: 


лис-2021


Дата подання: 


жов-2021


Дата внесення: 


24-вер-2022


Видавництво: 


Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)


Країна (код):

 

UA


Місце видання, проведення: 


Тернопіль


Ідентифікатор ORCID: 


https://orcid.org/0000-0003-3061-4145


DOI:


УДК:


https://doi.org/10.33108/sepd2022.02.448

 

338:658.5


JEL: 


М31


Ключові слова:

 

месенджер-маркетинг
воронки продаж
чат-боти
розсилки
CRM-система
ліди
контент
інструменти
комунікації
messenger marketing
sales funnels
chatbots
mailings
CRM system
leads
content
tools
communications


Кількість сторінок: 


9


Діапазон сторінок: 


448-456


Початкова сторінка: 


448


Кінцева сторінка: 


456


Короткий огляд (реферат): 


У статті розроблено теоретико-методичні засади месенджер-маркетингу, сформовано його схему та запропоновано основні етапи для використання в практичній діяльності суб’єктів господарювання. Відзначено, що месенджер-маркетинг став трендом останніх років і передбачає використання месенджер-інструментів для кращої взаємодії з цільовою аудиторією щодо просування компанії чи її товарів і послуг. У якості месенджер-інструментів можна розглядати широкий вибір контенту, який варто відправляти користувачам: відео, зображення, тексти, анімація та ін. В Україні найбільш популярними месенджерами є Viber, Facebook Messenger, Skype, Telegram, WhatsApp та інші. Розроблено схему месенджер-маркетингу, яка включає процеси у відділі продаж, процеси в месенджерах та канали трафіку. Визначено процеси у відділах продажу компаній, які включають побудову CRM-системи та платіжної системи, сайту та роботу менеджерів з продажів. Розглянуто основні процеси в месенджерах - автоворонки, чат-боти і розсилки та подано їх коротку характеристику. Запропоновано основні етапи для ефективного використання месенджер-маркетингу в практичній діяльності, що включають вибір месенджерів для комунікації з клієнтами, вибір платформи, яка допоможе автоматизувати комунікацію, а також збирати дані і проводити сегментацію та здійснити підключення до цієї платформи, інтеграцію месенджерів із CRM- системою. Визначено основні завдання месенджер-маркетингу: автоматизація і оптимізація роботи менеджерів, що дає змогу мінімально скоротити час відповіді на заявку, кваліфікація потенційних клієнтів (лідів), оптимізація рекламних витрат. Наступним кроком у вирішенні зазначеної проблеми має стати вихід на новий рівень комунікації з клієнтами за допомогою месенджер-маркетингу. В майбутньому варто ставити наголос на CRM-маркетинг, коли працюють різні канали і CRM- системи, створені чат боти, які активно починають інтегруватися. Ключові слова: месенджер-маркетинг, воронки.


The article develops the theoretical and methodological principles of messenger marketing, forms its scheme and proposes the main stages for use in the practice of business entities. It is noted that messenger marketing has become a trend in recent years and involves the use of messenger tools to better interact with the target audience to promote the company or its products and services. As a messenger tool, you can consider a wide selection of content that should be sent to users: videos, images, texts, animations, etc. In Ukraine, the most popular messengers are Viber, Facebook Messenger, Skype, Telegram, WhatsApp and others. A messenger marketing scheme has been developed, which includes processes in the sales department, processes in messengers and traffic channels. The processes in the sales departments of the companies are defined, which include the construction of the CRM-system and the payment system, the site and the work of the sales managers. The main processes in messengers - funnels, chatbots and mailings are considered and given a brief description. The main stages for effective use of messenger marketing in practice are proposed, including the choice of messengers for communication with customers, the choice of a platform that will help automate communication, as well as collect data and segment and connect to this platform, integration of messengers with CRM-system. The main tasks of messenger marketing are defined: automation and optimization of managers’ work, which makes it possible to minimize the response time to the application, qualification of potential customers (leads), optimization of advertising costs. The next step in solving this problem should be to reach a new level of communication with customers through messenger marketing. In the future, CRM-marketing is worth to be emphasized, when different channels and CRM-systems work, chatbots are created, which are actively beginning to integrate.


Спонсорська підтримка: 


The authors received no direct funding for this research.


URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 


http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38799


ISSN: 


2223-3822


Власник авторського права: 


Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»


URL-посилання пов’язаного матеріалу: 


http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssbkzk.pdf
https://www.insales.com/ua/blogs/blog/messendzher-marketing?lang=ua.
http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2379
https://blog.callibri.ru/chto-takoe-messenger-marketing
http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2018/2018_2/36.pdf
http://librinfosciences.knukim.edu.ua/article/view/233318
https://ag.marketing/blog/mesendzher-marketing/
http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
https://ua.4limes.com/vdguki-klntv
http://slaidik.com.ua/yak-vikoristovuvati-mesendzheri-dlya-reklami/


Перелік літератури: 


1. Messenger маркетинг для интернет-магазина. Блог InSales об интернет-торговле в Украине: веб-сайт. URL: https://www.insales.com/ua/blogs/blog/messendzher-marketing?lang=ua. (дата звернення: 20.10.2021).
2. Виноградова О. В., Дрокіна Н. І., Дарчук В. Г. Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2020. № 1. –URL: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2379 (дата звернення: 19.10.2021).
3. Жеринова У. Мессенджер-маркетинг: что это и чем он полезен бизнесу. Блог Callibri. веб-сайт: URL: https://blog.callibri.ru/chto-takoe-messenger-marketing (дата звернення: 20.10.2021).
4. Кордзая Н. Р. Основні особливості месенджер-маркетингу. Інтелект XXI. 2018. № 2. URL: http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2018/2018_2/36.pdf (дата звернення: 10.10.2021).
5. Маранчак М. Месенджер-маркетинг як напрям управління онлайн-репутацією (ORM) компанії. Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук. 2021. №7. URL: http://librinfosciences.knukim.edu.ua/article/view/233318 (дата звернення: 10.10.2021).
6. Месенджери як канал маркетингу і продажів для бізнесу. Блог про інтернет маркетинг, SEO та контекстну рекламу компанії AG Marketing. веб-сайт: URL: https://ag.marketing/blog/mesendzher-marketing/ (дата звернення: 11.10.2021).
7. Турчин Л., Островерхов В. Сучасні тренди інтернет-маркетингу. Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України, 2019. Вип.24. С. 75-85
8. Фалович В. А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку. Вісник ОНУ ім. І.І. Мечникова. 2018. Т.23. Вип. 1 (66). URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf (дата звернення: 15.10.2021).
9. Что такое мессенджер-маркетинг. Блог 4 Limes. веб-сайт: URL: https://ua.4limes.com/vdguki-klntv (дата звернення: 11.10.2021).
10. Як використовувати месенджери для реклами. Блог про інтернет-маркетинг STAIDIK веб-сайт: URL: http://slaidik.com.ua/yak-vikoristovuvati-mesendzheri-dlya-reklami/ (дата звернення: 18.10.2021).


References: 


1. Messenger marketing dlya internet-magazina [Messenger marketing for an online store]. Blog InSales ob internet-torgovle v Ukraine. URL: https://www.insales.com/ua/blogs/blog/messendzher-marketing?lang=ua (in Ukrainian)
2. Vynoghradova O. V., Drokina N. I., Darchuk V. Gh. (2020) Mozhlyvosti mesendzher-marketynghu dlja prosuvannja tovariv ta poslugh v interneti [Messenger marketing opportunities to promote goods and services on the Internet]. Ekonomika. Menedzhment. Biznes. [Economy. Management. Business]. URL: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2379 (in Ukrainian)
3. Zherinova U. Messendzher-marketing: chto eto i chem on polezen biznesu [Messenger marketing: what is it and how is it useful for business]. Blog Callibri. URL: https://blog.callibri.ru/chto-takoe-messenger-marketing (in Russian)
4. Kordzaja N.R.(2018) Osnovni osoblyvosti mesendzher-marketynghu [The main features of messenger marketing]. Intelekt XXI. [Intelligence XXI]. URL: http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2018/2018_2/36.pdf (in Ukrainian)
5. Maranchak M. (2021) Mesendzher-marketyngh jak naprjam upravlinnja onlajn-reputacijeju (ORM) kompaniji [Messenger marketing as an area of online reputation management (ORM) of the company]. Ukrajinsjkyj zhurnal z bibliotekoznavstva ta informacijnykh nauk. [Ukrainian Journal of Library Science and Information Sciences]. URL: librinfosciences.knukim.edu.ua/article/view/233318 (in Ukrainian)
6. Mesendzhery jak kanal marketynghu i prodazhiv dlja biznesu [Messengers as a channel of marketing and sales for business] Blogh pro internet marketyngh, SEO ta kontekstnu reklamu kompaniji AG Marketing. URL: ag.marketing/blog/mesendzher-marketing/ (in Ukrainian)
7. Turchyn L., Ostroverkhov V. (2019) Suchasni trendy internet-marketynghu [Modern trends in Internet marketing] Reghionaljni aspekty rozvytku produktyvnykh syl Ukrajiny [Regional aspects of development of productive forces of Ukraine]. (in Ukrainian)
8. Falovych V.A. (2018) Komunikaciji pidpryjemstv v interneti: trendy i naprjamy rozvytku [Communications of enterprises on the Internet: trends and directions of development] Visnyk ONU im. I.I.Mechnykova. [Bulletin of ONU named after II Mechnikov]. URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf (in Ukrainian)
9. Chto takoe messendzher-marketing [What is messenger marketing]. Blog 4 Limes. URL: https://ua.4limes.com/vdguki-klntv (in Ukrainian)
10. Jak vykorystovuvaty mesendzhery dlja reklamy [How to use messengers for advertising]. Blogh pro internet-marketyngh STAIDIK. URL: http://slaidik.com.ua/yak-vikoristovuvati-mesendzheri-dlya-reklami (in Ukrainian) ©


Тип вмісту: 


Article


Розташовується у зібраннях:


Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25)

pdf


 

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian