Опубліковано черговий випуск журналу 1 (30) 2024

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Peculiarities of IKEA management in the world and in Ukraine

Назва: 


Peculiarities of IKEA management in the world and in Ukraine


Інші назви: 


Особливості управління компанії IKEA у світі та Україні


Автори: 


Yuzyk, Mariia
Юзик, Марія


Приналежність: 


University of Warsaw, Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa, Poland
Варшавський університет (Польща), вул. Штурмова 1/3, 02-678 м. Варшава, Польща


Бібліографічний опис: 


Юзик М. Peculiarities of IKEA management in the world and in Ukraine [Електронний ресурс] / Марія Юзик // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 89- 97. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ymaaiu.pdf


Bibliographic description: 


Yuzyk, M. (2021) Peculiarities of IKEA management in the world and in Ukraine [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 89-97. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ymaaiu.pdf


Журнал/збірник: 


Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"


Випуск/№ : 


2(25)


Дата публікації: 


лис-2021


Дата подання: 


жов-2021


Дата внесення:

 

22-лип-2022


Видавництво: 


Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)


Країна (код): 


UA


Місце видання, проведення: 


Тернопіль


DOI:


УДК:

 

https://doi.org/10.33108/sepd2022.02.089


005.93:684(4/9)


JEL: 


F230


Ключові слова: 


management
IKEA
opportunities
trends
development
pandemia
менеджмент
можливості
тенденції
розвиток
пандемія


Кількість сторінок: 


9


Діапазон сторінок: 


89-97


Початкова сторінка: 


89


Кінцева сторінка: 


97


Короткий огляд (реферат): 


It is now important for international companies to be able to understand the needs and desires of consumers in the domestic markets in which they operate. In order for a company to be able to compete, it must implement its international strategy on the local spectrum. This article is used to demonstrate how the globally successful company IKEA features of management in the world and its entering the Ukrainian market. First of all, we identified the important elements that caused the development of international trade and main obstacles, which affected global competition of every company in international business where Ikea is not an exception. As there is not clear position of Ikea mission, we tried to define the mission of IKEA has included the following components: different products, available prices, exceeding expectations. Then created an analysis of the design, formation and further successful steps of that company. Focus on the SWOT analysis of the Ikea itself, and also on its analysis in relation to the issue - the Ukrainian market gives us great understanding of strengths(affordability, design, brand reputation, wide range of products), weaknesses(the media, quality, location), opportunities(emerging markets, online store, sustainability) and threats(competition, imitation, quality preference) for better functioning Ikea business strategies in the world and in Ukraine. The competitive advantage is the technology creating stylish products through decades which differents from others and can be recognizable. Ukraine is an important market to expand as Ukrainians are looking for low prices, well-designed and functional household equipment especially with possibility of online store because of influence of current situation with pandemia COVID-19 was also the cause of this phenomenon.


Зараз міжнародним компаніям важливо вміти розуміти потреби та бажання споживачів на внутрішніх ринках, на яких вони працюють. Для того, щоб компанія могла конкурувати, вона повинна реалізувати свою міжнародну стратегію на локальному спектрі. Ця стаття покликана, щоб продемонструвати глобально успішну компанію IKEA з її особливості менеджменту у світі та вихід на український ринок. Перш за все, ми визначили важливі елементи, які спричинили розвиток міжнародної торгівлі, та основні перешкоди, які вплинули на глобальну конкуренцію кожної компанії в міжнародному бізнесі, де Ikea не є винятком. Оскільки немає чіткої позиції місії Ikea, ми спробували визначити, що місія IKEA включала такі складові: різні продукти, доступні ціни, перевищення очікувань. Потім був створений аналіз дизайну, формування та подальших успішних кроків цієї компанії. Зосередившись на SWOT-аналізі самої Ikea, а також на його аналізі щодо проблеми українського ринку дає нам прекрасне розуміння сильних сторін (доступність, дизайн, репутація бренду, широкий асортимент товарів), слабких сторін (медіа, якість, розташування), можливості (ринки, що розвиваються, інтернет-магазин, стійкість) та загрози (конкуренція, імітація, перевага якості) для кращого функціонування бізнес-стратегій Ikea у світі та в Україні. Конкурентною перевагою є технологія створення стильних продуктів протягом десятиліть, які відрізняються від інших і можуть бути впізнаваними. Україна є важливим ринком для розширення IKEA, оскільки українці шукають низькі ціни, добре продуману та функціональну побутову техніку, особливо з можливістю інтернет-магазину, через вплив нинішньої ситуації з пандемією COVID-19 є також причиною цього феномену.


Спонсорська підтримка: 


The article was written and published as part of the research project "Comparative analysis of IKEA brand management in the Visegrad Group countries (Slovakia and Poland): experiences for Ukraine", funded by the International Visegrad Found.


URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 


http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38578


ISSN: 


2223-3822


Власник авторського права: 


Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»


URL-посилання пов’язаного матеріалу: 


http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ymaaiu.pdf
www.businessinsider.com/ikea-first-store-history-in-sweden-in-1958-2019-9#ikea-finally-came-to-the-us-in-1985-with-the-opening-of-its-first-store-on-june-12-in-philadelphia-17)
https://www.inter.ikea.com/en/performance/fy20-financial-results?fbclid=IwAR265XziUxqUwBLLHHzraY9iEcnIgjqAEw94m8XKWdggsnLUbk8oOs8YVY
https://about.ikea.com/
https://www.ikea.com/ua/uk/
https://pestleanalysis.com/swot-analysis-of-ikea/
https://doi.org/10.2478/rpp-2019-0008.


References: 


1. Businessinsider.com. Available at: www.businessinsider.com/ikea-first-store-history-in-sweden-in-1958-2019-9#ikea-finally-came-to-the-us-in-1985-with-the-opening-of-its-first-store-on-june-12-in-philadelphia-17) Access on 19 October 2021.
2. FY 20 financial results. https://www.inter.ikea.com/en/performance/fy20-financial-results?fbclid=IwAR265XziUxqUwBLLHHzraY9iEcnIgjqAEw94m8XKWdggsnLUbk8oOs8YVY. Access on 16 October 2021.
3. Ikea. Available at: https://about.ikea.com/. Access on 18 October 2021.
4. Ikea in Ukraine. Available at: https://www.ikea.com/ua/uk/. Access on 16 October 2021.
5. Marynenko N., Fedyshyn I, Garmatiy N. & Kramar I. (2019). Financing innovation activity in Ukraine: realities and perspectives. Economic Review – Journal of Economics and Business, Vol. XVII, Issue 1, p. 33-46.
6. Skorek M., Dziewanowska K., & Kacprzak A. (2014). «Shopping - compulsion or pleasure? : analysis of modern consumers' motivations in the light of qualitative research». Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 36, p.171-179.
7. SWOT Analysis of IKEA: What’s the Brand’s True Strength? Available at: https://pestleanalysis.com/swot-analysis-of-ikea/. Accesses 16 October 2021.
8. Yuzyk O., Mazaikina I., Bilanych H., Yuzyk M. (2019). Quality of higher education in Ukraine and Poland:comparative aspects // Comparative professional pedagogy. Volume 99. Issued 1, p. 66-75.DOI: https://doi.org/10.2478/rpp-2019-0008.


Тип вмісту: 


Article


Розташовується у зібраннях:

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25)

pdf


 

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian