Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесі
Назва: |
Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесі |
Інші назви: |
Internet marketing and social media in publishing business |
Автори: |
ШПИЛИК, Світлана |
Приналежність:
|
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна |
Бібліографічний опис: |
Шпилик С. Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесі [Електронний ресурс] / Світлана Шпилик // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 362-373. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssvuvb.pdf |
Bibliographic description: |
Shpylyk, S. (2021) Internet-marketynh ta sotsialni media u vydavnychomu biznesi [Internet marketing and social media in publishing business]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 362-373. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssvuvb.pdf |
Журнал/збірник: |
Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава" |
Випуск/№ : |
2(25) |
Дата публікації: |
лис-2021 |
Дата подання: |
жов-2021 |
Дата внесення:
|
25-вер-2022 |
Видавництво: |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна) |
Країна (код):
|
UA |
Місце видання, проведення: |
Тернопіль |
Ідентифікатор ORCID: |
https://orcid.org/0000-0002-9321-7596 |
DOI: УДК: |
https://doi.org/10.33108/sepd2022.02.362 004.738.5:339.138 |
JEL: |
M31 |
Ключові слова: |
маркетинг |
Кількість сторінок:
|
12 |
Діапазон сторінок: |
362-373 |
Початкова сторінка: |
362 |
Кінцева сторінка: |
373 |
Короткий огляд (реферат): |
Розвиток інформаційних технологій, бурхливе зростання електронної комерції стали основою для появи нового напряму в сучасній концепції маркетингу взаємодії – інтернет-маркетингу. У статті проаналізовано роль Інтернет-технологій у комерційній та маркетинговій діяльності сучасного підприємства. Обґрунтовано переваги використання Інтернет-маркетингу та маркетингу у соціальних мережах як інструментів маркетингових комунікацій підприємства. Ринок інтернет-маркетингу стрімко змінюється, хоча ще 10 років тому про цей напрямок у нас майже ніхто нічого не чув, а деякі підприємці досі віддають перевагу оголошенням у газетах, а не контекстній рекламі. Як і будь-який інший, видавничий бізнес необхідно пристосовувати до вимог ринку, або доведеться вийти з ринку через недостатню конкурентоспроможність. Особливістю використання інструментів інтернет-маркетингу у видавничій справі є лиш те, що підприємства не мають достатньо коштів і змушені шукати та використовувати недорогі чи взагалі безкоштовні інструменти маркетингових комунікацій в інтернеті. Саме тому, особливої уваги заслуговує SMM як один із таких інструментів. Нашим завданням було здійснити аналіз інструментів просування продукту видавничих підприємств. У дослідженні приведено найбільш ефективні інструменти просування, які перетворять книгу у бестселер. Також проаналізовано основні переваги від SMM для видавців. Маркетинг у соціальних мережах містить чимало методів роботи: побудова спільнот бренду (створення представництв компанії у соціальних медіа), робота з блогосферою, репутаційний менеджмент, персональний брендинг і нестандартне SMM-просування. Усі ці методи проаналізовано більш детально у статті. Приведено ключові напрямки розвитку SMM і те, як вони вплинуть на видавців на основі аналізу основних тенденцій SMM та контент-маркетингу у 2021 році.
|
Спонсорська підтримка: |
The authors received no direct funding for this research. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38837 |
ISSN: |
2223-3822 |
Власник авторського права: |
Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава» |
URL-посилання пов’язаного матеріалу: |
http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssvuvb.pdf |
Перелік літератури:
|
1. Башинська І. О. Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережах. Економічні науки. Серія «Економіка та менеджмент»: збірник наукових праць., Випуск 9 (34), частина 1. Луцьк: Луцький національний технічний університет, 2012. С. 36-41. https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2018.02.106 8. Шпилик С. В. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства. Галицький економічний вісник. 2015. Том 49, № 2. С. 212-223. %20growth_2016.pdf (дата звернення 10.10.2021). |
References:
|
1. Bashynsjka I. O. (2012) Marketynghovi komunikaciji pidpryjemstva u socialjnykh merezhakh [Marketing communications of the enterprise in social networks]. Ekonomichni nauky. Serija «Ekonomika ta menedzhment»: zbirnyk naukovykh pracj., Vol. 9 (34), part 1. Lucjk: Lucjkyj nacionaljnyj tekhnichnyj universytet, pp.36-41. 8. Shpylyk, S. V. (2015) Internet jak efektyvnyj marketynghovyj instrument suchasnogho pidpryjemstva [Internet as an effective marketing tool for modern enterprises]. Ghalycjkyj ekonomichnyj visnyk. Vol. 49, No. 2, pp. 212-223. %20growth_2016.pdf (accessed 10.10.2021). |
Тип вмісту: |
Article |
Розташовується у зібраннях: |
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25) |