Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу
Назва: |
Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу |
Інші назви: |
Tourism industry: problems and prospects of recovery and renewal of hotel business after the coronavirus pandemic |
Автори: |
Стойко, Ігор |
Приналежність: |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль 46001, Україна |
Бібліографічний опис: |
Стойко І. Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу [Електронний ресурс] / Ігор Стойко, Дмитро Зарихта, Наталія Бажанова // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 221-233. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21siippk.pdf |
Bibliographic description: |
Stoyko, I., Zarykhta, D. & Bazhanova, N. (2021) Industriia turyzmu: problemy i perspektyvy vidnovlennia ta onovlennia hotelnoho biznesu pislia pandemii koronavirusu [Tourism industry: problems and prospects of recovery and renewal of hotel business after the coronavirus pandemic]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 221-233. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21siippk.pdf |
Журнал/збірник:
|
Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава" |
Випуск/№ :
|
2(25) |
Дата публікації: |
лис-2021 |
Дата подання: |
жов-2021 |
Дата внесення: |
20-сер-2022 |
Видавництво: |
|
Країна (код): |
UA |
Місце видання, проведення: |
Тернопіль |
Ідентифікатор ORCID: |
https://orcid.org/0000-0001-6949-705X |
DOI: УДК: |
https://doi.org/10.33108/sepd2022.02.221
|
JEL: |
|
Ключові слова: | індустрія туризму готельний бізнес конкуренція менеджмент маркетинг лідерство tourism industry hotel business competition management marketing leadership services coronavirus |
Кількість сторінок: | 13 |
Діапазон сторінок: | 221-233 |
Початкова сторінка: | 221 |
Кінцева сторінка: | 233 |
Короткий огляд (реферат): |
У статті обґрунтовано напрямки вирішення проблем готельного сервісу з метою відновлення індустрії туризму, яка постраждала від урядових заходів усіх країн світу щодо обмеження розповсюдження коронавірусу. Мета даного дослідження – виявити основні завдання і напрямки роботи готельного бізнесу для забезпечення стабільної якості послуг в індустрії туризму, орієнтації менеджерів готелів на створення умов для постійного удосконалення діяльності підприємства, висуваючи на перше місце інтереси виробництва на благо працівників. Щоб досягти успіху в готельному бізнесі, менеджерам слід працювати у різних напрямках над різними проблемами. Обґрунтовано топ-20 проблемних завдань готельного сервісу, які необхідно вирішити і врахувати в найближчі періоди відновлення роботи, у тому числі повне дотримання правил безпеки COVID-19, урахування високої конкуренції, правильне направлення маркетингових зусиль, контроль витрат і уникнення втрат, підготовка кваліфікованого менеджменту та позиційних лідерів, автоматизація послуг, інтернет-охоплення та регулярні огляди і коректування своєї стратегії роботи в умовах коронавірусу. Україна має великий потенціал в розвитку готельно послуг, який вимагає розширення інфраструктури готельного бізнесу, створення закладів для навчання персоналу та підвищення його кваліфікації. Першочерговим постає питання розроблення власної нормативно-правової бази, яка б регулювала якість надання послуг у цій сфері. Система управління якістю послуг готельного господарства повинна гарантувати клієнтові задоволення його запитів під час обслуговування в готелі, на усіх його етапах і у всіх ланках. Тому особливого значення набуває проблема розроблення та практичного застосування внутрішніх стандартів підприємств, які визначають загальні складові якості надання готельних послуг і розвиток індустрії туризму у цілому.
|
Спонсорська підтримка: | The authors received no direct funding for this research. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38642 |
ISSN: | 2223-3822 |
Власник авторського права: | Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава» |
URL-посилання пов’язаного матеріалу: | http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21siippk.pdf https://thepage.ua/ua/real-estate/sho-stanetsya-z-gotelyami-cherez-koronavirus http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20siigrp.pdf http://www.4dhotelbookingsoftware.com/blog/post/top-10-hotel-problems-challenges https://www.gourmetmarketing.net/top-6-problems-hotel-managers-face/ https://www.euruni.edu/blog/tips-dealing-challenges-hotel-management/ |
Перелік літератури: |
1. Агафонова Л., Агафонова А. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання. К.: Знання України, 2015. 358 с. https://doi.org/10.33108/sepd2020.01.066 |
References: | 1. Ahafonova L., Ahafonova A. (2015) Turyzm, hotelʹnyy ta restorannyy biznes: tsinoutvorennya, konkurentsiya, derzhavne rehulyuvannya. [Tourism, hotel and restaurant business: pricing, competition, government regulation]. Kyiv: Znannya Ukrayiny. pp.358 (in Ukraine) 2. Vynohradsʹka A. (2016) Stratehiya hotelʹnoho biznesu v Ukrayini. [Hotel business strategy in Ukraine] Dilovyy visnyk, no. 11, pp. 24–25. 3. Victoria Bereshchak. (2020) Yak COVID-19 zminytʹ hotelʹnyy biznes v Ukrayini/ [How COVID-19 will change the hotel business in Ukraine]. Available at: https://thepage.ua/ua/real-estate/sho-stanetsya-z-gotelyami-cherez-koronavirus. 4. Gerasimenko O. (2015) Marketynhova kontseptsiya spozhyvchoyi tsinnosti hotelʹnoyi posluhy.[Marketing concept of consumer value of hotel services]. Marketynh i menedzhment innovatsiy, no. 4, pp. 87-94. 5. Sherstyuk R., Melnyk L., Stoyko I. (2021) Pidpryyemstva restorannoho hospodarstva v industriyi turyzmu: problemy i perspektyvni rishennya. [Restaurants in the tourism industry: problems and promising solutions]. Marketynh 4.0: stratehichni imperatyvy ta suchasni tendentsiyi . [Marketing 4.0: strategic imperatives and current trends]. Ternopil: FO-P Shpak V.B. рр. 307-318. 6. Sherstyuk R., Stoyko I. (2020) 14 pryntsypiv Vilʹhelʹma Edvardsa Deminha dlya upravlinnya yakistyu hotelʹno-restorannykh posluh [14 principles of Wilhelm Edwards Deming for quality management of hotel and restaurant services]. Sotsialʹno-ekonomichni problemy i derzhava, vol. 1, no. 22, pp. 66-78. https://doi.org/10.33108/sepd2020.01.066 7. Top 10 Problems & Challenges in the Hotel Management Industry. (2016). Available at: http://www.4dhotelbookingsoftware.com/blog/post/top-10-hotel-problems-challenges 8. Top 6 Problems Hotel Managers Face. Hotel Health & Wellness After COVID. (2017). Available at: https://www.gourmetmarketing.net/top-6-problems-hotel-managers-face/ 9. Tips for Dealing With the Upcoming Challenges In Hotel Management. (2020). Available at: https://www.euruni.edu/blog/tips-dealing-challenges-hotel-management/ 10. Zavidna L.D. (2017). Hotelʹnyy biznes: stratehiyi rozvytku: monohrafiya [Hotel business: development strategies: monograph] Kyiv: Kyiv. nat. trade and economy University. рр.600 (in Ukraine). |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: |
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25) |