Опубліковано черговий випуск журналу 1 (30) 2024

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу

Назва: 


Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу


Інші назви: 


Tourism industry: problems and prospects of recovery and renewal of hotel business after the coronavirus pandemic


Автори: 


Стойко, Ігор
Зарихта, Дмитро
Бажанова, Наталія
Stoyko, Igor
Zarykhta, Dmytro
Bazhanova, Nataliia


Приналежність: 


Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль 46001, Україна
Галицький коледж імені В‘ячеслава Чорновола, вул. Б. Хмельницького, 15, м. Тернопіль 46001, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 56, Ruska St, Ternopil 46001, Ukraine
Halytskyi college named after Vyacheslav Chornovil, Ternopil, street B. Khmelnytsky, 15


Бібліографічний опис: 


Стойко І. Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу [Електронний ресурс] / Ігор Стойко, Дмитро Зарихта, Наталія Бажанова // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 221-233. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21siippk.pdf


Bibliographic description: 


Stoyko, I., Zarykhta, D. & Bazhanova, N. (2021) Industriia turyzmu: problemy i perspektyvy vidnovlennia ta onovlennia hotelnoho biznesu pislia pandemii koronavirusu [Tourism industry: problems and prospects of recovery and renewal of hotel business after the coronavirus pandemic]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 221-233. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21siippk.pdf


Журнал/збірник:

 

Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"


Випуск/№ :

 

2(25)


Дата публікації: 


лис-2021


Дата подання: 


жов-2021


Дата внесення: 


20-сер-2022


Видавництво: 


Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)


Країна (код): 


UA


Місце видання, проведення: 


Тернопіль


Ідентифікатор ORCID: 


https://orcid.org/0000-0001-6949-705X


DOI:


УДК: 


https://doi.org/10.33108/sepd2022.02.221

 

338.4


JEL: 


L83


Ключові слова:  індустрія туризму
готельний бізнес
конкуренція
менеджмент
маркетинг
лідерство
tourism industry
hotel business
competition
management
marketing
leadership
services
coronavirus
Кількість сторінок:  13
Діапазон сторінок:  221-233
Початкова сторінка:  221
Кінцева сторінка:  233
Короткий огляд (реферат): 

У статті обґрунтовано напрямки вирішення проблем готельного сервісу з метою відновлення індустрії туризму, яка постраждала від урядових заходів усіх країн світу щодо обмеження розповсюдження коронавірусу. Мета даного дослідження – виявити основні завдання і напрямки роботи готельного бізнесу для забезпечення стабільної якості послуг в індустрії туризму, орієнтації менеджерів готелів на створення умов для постійного удосконалення діяльності підприємства, висуваючи на перше місце інтереси виробництва на благо працівників. Щоб досягти успіху в готельному бізнесі, менеджерам слід працювати у різних напрямках над різними проблемами. Обґрунтовано топ-20 проблемних завдань готельного сервісу, які необхідно вирішити і врахувати в найближчі періоди відновлення роботи, у тому числі повне дотримання правил безпеки COVID-19, урахування високої конкуренції, правильне направлення маркетингових зусиль, контроль витрат і уникнення втрат, підготовка кваліфікованого менеджменту та позиційних лідерів, автоматизація послуг, інтернет-охоплення та регулярні огляди і коректування своєї стратегії роботи в умовах коронавірусу. Україна має великий потенціал в розвитку готельно послуг, який вимагає розширення інфраструктури готельного бізнесу, створення закладів для навчання персоналу та підвищення його кваліфікації. Першочерговим постає питання розроблення власної нормативно-правової бази, яка б регулювала якість надання послуг у цій сфері. Система управління якістю послуг готельного господарства повинна гарантувати клієнтові задоволення його запитів під час обслуговування в готелі, на усіх його етапах і у всіх ланках. Тому особливого значення набуває проблема розроблення та практичного застосування внутрішніх стандартів підприємств, які визначають загальні складові якості надання готельних послуг і розвиток індустрії туризму у цілому.


The article substantiates the directions of solving the problems of hotel service in order to restore the tourism industry, which has suffered from government measures of all countries to limit the spread of coronavirus. The purpose of this study is to identify the main tasks and areas of hotel business to ensure the stability of service quality in the tourism industry, the orientation of hotel managers to create conditions for continuous improvement of the enterprise, putting forward the interests of production for the benefit of employees. To succeed in the hotel business, managers need to work in different directions on different issues. The top 20 problem tasks of hotel service that need to be solved and taken into account in the coming periods of recovery, including full compliance with COVID-19 safety rules, taking into account high competition, the right direction of marketing efforts, cost control and loss avoidance, training of qualified management and positional leaders, automation of services, Internet coverage and regular reviews and adjustment of their strategy in the context of coronavirus. Ukraine has great potential in the development of hotel services, requires the expansion of the hotel business infrastructure, the creation of facilities for staff training and retraining. The priority is to develop its own regulatory framework that would regulate the quality of services in this area. The quality management system of hotel services should guarantee the customer the satisfaction of his requests during the service in the hotel, at all stages and at all levels. Therefore, the problem of development and practical application of internal standards of enterprises, which determine the general components of the quality of hotel services and the development of the tourism industry as a whole, is of particular importance.

Спонсорська підтримка:  The authors received no direct funding for this research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу):  http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38642
ISSN:  2223-3822
Власник авторського права:  Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»
URL-посилання пов’язаного матеріалу:  http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21siippk.pdf
https://thepage.ua/ua/real-estate/sho-stanetsya-z-gotelyami-cherez-koronavirus
http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20siigrp.pdf
http://www.4dhotelbookingsoftware.com/blog/post/top-10-hotel-problems-challenges
https://www.gourmetmarketing.net/top-6-problems-hotel-managers-face/
https://www.euruni.edu/blog/tips-dealing-challenges-hotel-management/
Перелік літератури: 

1. Агафонова Л., Агафонова А. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання. К.: Знання України, 2015. 358 с.
2. Виноградська А. Стратегія готельного бізнесу в Україні. Діловий вісник. 2016. № 11. C. 24–25.
3. Вікторія Берещак. Як COVID-19 змінить готельний бізнес в Україні [Електронний ресурс]. 2020. URL: https://thepage.ua/ua/real-estate/sho-stanetsya-z-gotelyami-cherez-koronavirus.
4. Герасименко О. Маркетингова концепція споживчої цінності готельної послуги. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 4. С.87-94.
5. Шерстюк Р., Мельник Л., Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення. Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції . Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2021. С.307-318.
6. Шерстюк Р., Стойко І. 14 принципів Вільгельма Едвардса Демінга для управління якістю готельно-ресторанних послуг. Соціально-економічні проблеми і держава. 2020. Вип. 1 (22). С. 66-78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20siigrp.pdf

https://doi.org/10.33108/sepd2020.01.066
7. Top 10 Problems & Challenges in the Hotel Management Industry. 2016. URL: http://www.4dhotelbookingsoftware.com/blog/post/top-10-hotel-problems-challenges
8. Top 6 Problems Hotel Managers Face. Hotel Health & Wellness After COVID. 2017. URL: https://www.gourmetmarketing.net/top-6-problems-hotel-managers-face/
9. Tips for Dealing With the Upcoming Challenges In Hotel Management. [Електронний ресурс]. 2020. URL: https://www.euruni.edu/blog/tips-dealing-challenges-hotel-management/
10. Готельний бізнес: стратегії розвитку: монографія / Л. Д. Завідна. Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. 600 с.


References:  1. Ahafonova L., Ahafonova A. (2015) Turyzm, hotelʹnyy ta restorannyy biznes: tsinoutvorennya, konkurentsiya, derzhavne rehulyuvannya. [Tourism, hotel and restaurant business: pricing, competition, government regulation]. Kyiv: Znannya Ukrayiny. pp.358 (in Ukraine)
2. Vynohradsʹka A. (2016) Stratehiya hotelʹnoho biznesu v Ukrayini. [Hotel business strategy in Ukraine] Dilovyy visnyk, no. 11, pp. 24–25.
3. Victoria Bereshchak. (2020) Yak COVID-19 zminytʹ hotelʹnyy biznes v Ukrayini/ [How COVID-19 will change the hotel business in Ukraine]. Available at: https://thepage.ua/ua/real-estate/sho-stanetsya-z-gotelyami-cherez-koronavirus.
4. Gerasimenko O. (2015) Marketynhova kontseptsiya spozhyvchoyi tsinnosti hotelʹnoyi posluhy.[Marketing concept of consumer value of hotel services]. Marketynh i menedzhment innovatsiy, no. 4, pp. 87-94.
5. Sherstyuk R., Melnyk L., Stoyko I. (2021) Pidpryyemstva restorannoho hospodarstva v industriyi turyzmu: problemy i perspektyvni rishennya. [Restaurants in the tourism industry: problems and promising solutions]. Marketynh 4.0: stratehichni imperatyvy ta suchasni tendentsiyi . [Marketing 4.0: strategic imperatives and current trends]. Ternopil: FO-P Shpak V.B. рр. 307-318.
6. Sherstyuk R., Stoyko I. (2020) 14 pryntsypiv Vilʹhelʹma Edvardsa Deminha dlya upravlinnya yakistyu hotelʹno-restorannykh posluh [14 principles of Wilhelm Edwards Deming for quality management of hotel and restaurant services]. Sotsialʹno-ekonomichni problemy i derzhava, vol. 1, no. 22, pp. 66-78. https://doi.org/10.33108/sepd2020.01.066
7. Top 10 Problems & Challenges in the Hotel Management Industry. (2016). Available at: http://www.4dhotelbookingsoftware.com/blog/post/top-10-hotel-problems-challenges
8. Top 6 Problems Hotel Managers Face. Hotel Health & Wellness After COVID. (2017). Available at: https://www.gourmetmarketing.net/top-6-problems-hotel-managers-face/
9. Tips for Dealing With the Upcoming Challenges In Hotel Management. (2020). Available at: https://www.euruni.edu/blog/tips-dealing-challenges-hotel-management/
10. Zavidna L.D. (2017). Hotelʹnyy biznes: stratehiyi rozvytku: monohrafiya [Hotel business: development strategies: monograph] Kyiv: Kyiv. nat. trade and economy University. рр.600 (in Ukraine).
Тип вмісту:  Article
Розташовується у зібраннях:

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25)

pdf


 

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian