ОСОБЛИВОСТІ АНІМАЦІЙНИХ ПОСЛУГ В САНАТОРНО-КУРОРТНИХ ЗАКЛАДАХ
Назва: |
Особливості анімаційних послуг в санаторно-курортних закладах |
Інші назви: |
Features of animation services in sanatorium and resort facilities |
Автори: |
Польова, Леся |
Приналежність:
|
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника вул. Галицька, 201 д, м. Івано-Франківськ, Україна, 76000 |
Бібліографічний опис: |
Польова Л., Клапчук В., Чорна Л. Особливості анімаційних послуг в санаторно-курортних закладах. Соціально-економічні проблеми і держава. 2024. Вип. 1 (30). С. 44-54. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2024/24plvskz.pdf |
Bibliographic description: |
Polova, L., Klapchuk, V. & Chorna, L. (2024) Features of animation services in sanatorium and resort facilities. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 30, no. 1, pp. 44-54. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2024/24plvskz.pdf |
Журнал/збірник: |
Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава" |
Випуск/№ : |
1(30) |
Дата публікації:
|
чер-2024 |
Дата подання: |
лют-2024 |
Дата внесення: |
28-лип-2024 |
Видавництво: |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна) |
Країна (код): |
UA |
Місце видання, проведення: |
Тернопіль |
Ідентифікатор ORCID: |
https://orcid.org/0000-0003-2971-5993 |
DOI: |
https://doi.org/10.33108/sepd2024.01.044 |
УДК: |
338.487 |
JEL: |
L23 |
Ключові слова: |
анімація |
Кількість сторінок: |
11 |
Діапазон сторінок: |
44-54 |
Початкова сторінка: |
44 |
Кінцева сторінка: |
54 |
Короткий огляд (реферат): |
Сучасний туризм прагне до різноманітності послуг і персоналізованого підходу до кожного клієнта. Хоча деякі курорти та санаторії потребують модернізації та інвестицій, є зростаючий інтерес з боку приватного сектору до розвитку курортної інфраструктури. Однак модернізація суспільства та зміна стилю життя сприяють пошуку нових форм дозвілля під час відпочинку, що може забезпечити анімаційна діяльність. Санаторно-курортні заклади змушені шукати нові способи привабити клієнтів, а анімаційні послуги можуть стати додатковою перевагою перед конкурентами. У санаторних закладах перша половина дня відводиться на оздоровчі процедури, а друга - на відпочинок і дозвілля. Анімаційні готельні послуги є одним із найефективніших засобів залучення гостей до готелю, що впливають на позитивну оцінку туристом роботи готелю загалом. Це своєрідні додаткові послуги клієнту готелю, що дозволяють зайняти його таким чином, щоб пробудити в ньому позитивні емоції, відчути задоволення від відпочинку в готелі та заклик до повернення в цей готель ще раз. В даний час в санаторіях анімаційна діяльність набуває нових форм. Заходи дозвілля розробляються і плануються з чіткою орієнтацією перш за все на різні вікові групи: діти, підлітки, молодь, а також туристи від 24 до 35 років, від 35 до 59 років, від 60 і старше. Враховуються фізичні можливості, інтелектуальна підготовка, національні особливості і традиції, мова і інші ознаки, характерні для груп туристів. Правильно організована анімація може підвищити задоволеність клієнтів, сприяти їх релаксації та психологічному відновленню. Через анімаційні програми можна популяризувати фізичну активність, здорове харчування та інші корисні звички. Однак, особливе завдання стоїть перед аніматорами в санаторних закладах, в яких анімаційна програма повинна узгоджуватися з лікуванням основних захворювань та режимом процедур. Тому мета анімації в санаторно-курортних закладах має специфіку - сприяти повноцінному відновленню фізичних сил, не порушуючи спокій і не заважаючи відпочинку. У зв'язку з цим організація дозвілля відпочивальників, організація анімаційного сервісу при курортних готелях - особливе завдання. Розробка ексклюзивних програм, які не можна знайти в інших закладах, може створити унікальний бренд для будь якого санаторно-курортного закладу. При розробці культурно-дозвільних заходів необхідно враховувати такі фактори, що впливають на сприйняття рекреантами програми: вік, стать, національність, рівень освіти, рівень доходів, професійні інтереси, хобі. В Україні анімаційний сектор у сфері туризму тільки набирає обертів і адаптується до вимог сучасного туристичного ринку. Розвиток анімаційних послуг в санаторно-курортних закладах є важливим не тільки з погляду додаткового сервісу, але і з точки зору соціокультурного розвитку гостей, покращення їх дозвілля та відпочинку. Адже термін перебування гостей в даних закладах мінімум 10-14 днів. Анімаційні служби стають ключовим елементом у створенні позитивного іміджу готелю. Аніматори не лише надають закладу унікальний характер, але й встановлюють тісний зв'язок з відвідувачами, заохочуючи їх до повторних відвідувань.
|
Спонсорська підтримка: |
The authors received no direct funding for this research. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46150 |
ISSN: |
2223-3822 |
Власник авторського права: |
Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава» |
URL-посилання пов’язаного матеріалу: |
http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2024/24plvskz.pdf |
Перелік літератури: |
1. Богуш І. А. Туристична анімація: теорія та практика. Організація анімаційних послуг в туризмі : навч. посібник. Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. Харків : ХНУМГ, 2017. 335 с. |
References: |
1. Bogush I. A. (2017) Turystyczna animaciji: teoriia ta praktyka. [Travel animation: theory and practice]. Organizacija animacijnych poslug v turyzmi: navc. posibnyk. Charkiv: CHNUMG, 335 s. [in Ukraine] |
Тип вмісту: |
Article |
Розташовується у зібраннях: |
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2024, Випуск 1(30) |