Назва:
|
Використання інформаційних технологій та SMM у сфері туризму
|
Інші назви:
|
Using of information technology and SMM in the tourism sphere
|
Автори:
|
РАТИНСЬКИЙ, Вадим ГАЛИЦЬКА, Ірина СЕВЕРІНА, Юлія RATYNSKYI, Vadym HALYTSKA, Iryna SEVERINA, Yuliya
|
Приналежність:
|
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 56 Ruska str., 46001, Ternopil, Ukraine
|
Бібліографічний опис:
|
Ратинський В. Використання інформаційних технологій та SMM у сфері туризму [Електронний ресурс] / Вадим Ратинський, Ірина Галицька, Юлія Северіна // Соціально- економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 695-701. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21rvvust.pdf
|
Bibliographic description:
|
Ratynskyi, V., Halytska, I. & Severina, Y. (2021) Vykorystannia informatsiinykh tekhnolohii ta SMM u sferi turyzmu [Using of information technology and SMM in the tourism sphere]. Sotsialnoekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 695-701. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21rvvust.pdf
|
Журнал/збірник:
|
Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"
|
Випуск/№ :
|
2(25)
|
Дата публікації:
|
лис-2021
|
Дата подання:
|
жов-2021
|
Дата внесення:
|
3-жов-2022
|
Видавництво:
|
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)
|
Країна (код):
|
UA
|
Місце видання, проведення:
|
Тернопіль
|
Ідентифікатор ORCID:
|
https://orcid.org/0000-0001-9283-6371
|
DOI:
УДК:
|
https://doi.org/10.33108/sepd2022.02.695
338.484
|
JEL:
|
Z33
|
Ключові слова:
|
готель IT-технології системи автоматизації готелів готельний бізнес маркетинг соціальні мережі туризм реклама hotel IT-technologies hotel automation systems hotel business marketing social networks tourism advertising
|
Кількість сторінок:
|
7
|
Діапазон сторінок:
|
695-701
|
Початкова сторінка:
|
695
|
Кінцева сторінка:
|
701
|
Короткий огляд (реферат):
|
У статті розглянуто напрямки та перспективи використання інформаційних технологій в індустрії гостинності, а також основні проблеми, які супроводжують роботу маркетолога готельного підприємства. Однією з основних є поява нових цифрових маркетингових інструментів, які дають можливість отримувати нову інформацію про клієнтів, але ці технології використовують зазвичай тільки великі готельні підприємства. Туризм є важливою галуззю, що сприяє розвитку економіки країни. Щоб отримати більшу частку від цього конкурентного сектору, слід створити більш вигідні нові ринки туризму та розробити відповідні маркетингові стратегії. Окремим блоком розглядається технологія просування туризму в соціальних мережах, методи просування на прикладі туроператорів і турагентів, розглянута ефективність реклами в соціальних мережах, її перспективи в майбутньому. Конкуренція на туристичному ринку з кожним днем зростає і вимагає розвитку нових стратегій просування, однією з яких є використання SMM в туристичному бізнесі. Туристичні компанії, які вже працюють на соціальних майданчиках не тільки мають постійних клієнтів, але і набувають нових. Соціальні мережі дозволяють швидко реагувати на те, що відбувається серед цільової аудиторії. Крім того, SMM - це комплекс практичних інструментів для просування і продажу туристичних продуктів і послуг, які відкривають нові можливості рекламної кампанії за рахунок того, що люди проводять більшу частину часу в інтернеті, зокрема в соціальних мережах. Використання інформаційних технологій і методологій є однією з найактуальніших проблем у сфері туризму. Конкуренція за потенційних туристів відбувається в інформаційному просторі як на національному рівні, так і на рівні окремих суб’єктів господарювання. Питання впізнаваності бренду та лояльності споживачів – вирішуються традиційними та інноваційними способами, особливо за допомогою Інтернет-маркетингу та соціальних мереж. Наприклад, українські компанії активно використовують інформаційні технології та системи бронювання, є повноправними учасниками глобальної мережі. Однак через відсутність певного досвіду та фінансових ресурсів часто неможливо порівняти з іноземними компаніями та брендами у використанні інтернет-маркетингу та просування.
The directions and prospects of using information technology in the hospitality industry, as well as the main problems that accompany the work of a hotel business marketer, are considered in the article. One of the main ones is the emergence of new digital marketing tools that make it possible to obtain new information about customers, but these technologies are usually used only by large hotel companies. Tourism is an important sector that contributes to the development of the country's economy. To gain a larger share of this competitive sector, it is necessary to create more profitable new tourism markets and develop appropriate marketing strategies. A separate block considers the technology of tourism promotion in social networks, methods of promotion on the example of tour operators and travel agents, the effectiveness of advertising on social networks, its prospects in the future. The competition of the tourist market is growing every day and requires the development of new promotion strategies, one of which is the use of SMM in the tourism business. Travel companies that already work on social platforms not only have regular customers, but also acquire new ones. Social networks allow you to respond quickly to what is happening among the target audience. In addition, SMM is a set of practical tools for promoting and selling travel products and services, which open up new opportunities for advertising campaigns due to the fact that people spend most of their time on the Internet, in particular on social networks. The use of information technology and methodologies is one of the most pressing issues in the field of tourism. Competition for potential tourists takes place in the information space both at the national level and at the level of individual businesses. Issues of brand awareness and consumer loyalty - are solved in traditional and innovative ways, especially through Internet marketing and social networks. For example, Ukrainian companies actively use information technology and reservation systems, are full members of the global network. However, due to lack of experience and financial resources, it is often impossible to compare with foreign companies and brands in the use of Internet marketing and promotion.
|
Спонсорська підтримка:
|
The authors received no direct funding for this research.
|
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу):
|
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38851
|
ISSN:
|
2223-3822
|
Власник авторського права:
|
Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»
|
URL-посилання пов’язаного матеріалу:
|
http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21rvvust.pdf https://doi.org/10.33108/sepd2020.02 https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.238397
|
Перелік літератури:
|
1. Егорова Е. Н. Применение комплекса маркетинга в сфере туризма // Глобальный научный потенциал. 2018. №6(87). С.65-68. 2. Малюта Л., Ратинський В., Шерстюк Р. Застосування комплексу маркетингу в сфері туризму. Соціально-економічні проблеми і держава. 2020. Вип. 2 (23). С. 57-65. https://doi.org/10.33108/sepd2020.02 3. Ратинський В. Логістичне управління у туристичній сфері. Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 21–22 трав. 2020 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана». Електрон. текст. дані. Київ : КНЕУ, 2020. С. 318-320. 4. Bull A. The Economics of Travel and Tourism. London: Pitman, 2015. pp. 78-89 5. Font Xavier and Scott McCabe. "Sustainability and marketing in tourism: Its contexts, paradoxes, approaches, challenges and potential." Journal of Sustainable Tourism. 2017. Vol.25, №7. Р. 869-883 https://doi.org/10.1080/09669582.2017.1301721 6. Kotler, P., Bowen, J. and Makens, J. (2010). Marketing for Hospitality and Tourism. 5th edn. Upper Saddle River, NJ, Pearson Education Inc, pp. 787. 7. Mkwizu K. "Digital marketing and tourism: opportunities for Africa." International Hospitality Review. 2019. Vol. 34(1). pp. 5-12. https://doi.org/10.1108/IHR-09-2019-0015 8. Ratynskyi, Vadym and Tymoshyk, Nataliia and Sherstiuk, Roman and Dudkina, Olena and Dunayev, Igor and Petrovska, Iryna and Mital, Olena and Nosyriev, Oleksandr, Devising scientific and methodological tools to strengthen the economic security of a region through the improvement of technologies for marketing support of tourism. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (13 (112)), 52–65. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.238397 9. Sert, Ayşe Nevin. "Niche marketing and tourism." Journal of Business Management and Economic Research. 2017. Vol.1. №1 . pp. 14-25. https://doi.org/10.29226/jobmer.2017.1
|
References:
|
1. Eghorova, E. N. (2018) Prymenenye kompleksa marketyngha v sfere turyzma. [Application of the marketing complex in the field of tourism]. Ghlobaljnij nauchnij potencyal no. 6, рр. 65-68. 2. Sherstiuk, R., Maliuta, L. & Ratynskyj, V. (2020) Zastosuvannia kompleksu marketynhu v sferi turyzmu (Іnstrumentalno-metodychnyi aparat doslidzhennia) [Application of marketing complex in the tourism. Instrumental-methodical apparatus of research]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 23, no. 2, pp. 57-65. https://doi.org/10.33108/sepd2020.02 3. Ratynsjkyj V. (2020) Loghistychne upravlinnja u turystychnij sferi [Logistics management in the tourism sector]. Kyjiv : KNEU, pp. 318–320. 4. Bull, A. (2015) The Economics of Travel and Tourism. London: Pitman, pp. 78-89. 5. Font, Xavier, and Scott McCabe (2017) "Sustainability and marketing in tourism: Its contexts, paradoxes, approaches, challenges and potential." Journal of Sustainable Tourism. Vol.25, no. 7. pp. 869-883. https://doi.org/10.1080/09669582.2017.1301721 6. Kotler, P. , Bowen, J. and Makens, J. (2010). Marketing for Hospitality and Tourism. 5th edn. Upper Saddle River, NJ, Pearson Education Inc, pp.787 7. Mkwizu, K. (2019) "Digital marketing and tourism: opportunities for Africa." International Hospitality Review. Vol. 34(1). pp. 5-12. https://doi.org/10.1108/IHR-09-2019-0015 8. Ratynskyi, Vadym and Tymoshyk, Nataliia and Sherstiuk, Roman and Dudkina, Olena and Dunayev, Igor and Petrovska, Iryna and Mital, Olena and Nosyriev, Oleksandr (2021), Devising scientific and methodological tools to strengthen the economic security of a region through the improvement of technologies for marketing support of tourism. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies no., 4 (13 (112)), pp. 52–65. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.238397 9. Sert, Ayşe Nevin. (2017) "Niche marketing and tourism." Journal of Business Management and Economic Research. Vol.1. no. 1. pp. 14-25. https://doi.org/10.29226/jobmer.2017.1
|
Тип вмісту:
|
Article
|
Розташовується у зібраннях: |
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25)
|