Функції управління збутом на підприємстві
Назва: |
Функції управління збутом на підприємстві |
Інші назви: |
Sales management function at the enterprise |
Автори: |
Дячун, Ольга |
Приналежність: |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна |
Бібліографічний опис: |
Дячун О. Функції управління збутом на підприємстві [Електронний ресурс] / Ольга Дячун, Віталій Левицький // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2022. — Вип. 1 (26). — С. 69-76. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22dodznp.pdf |
Bibliographic description: |
Dyachun, O. & Levytskyi, V. (2022) Sales management function at the enterprise. Socio- Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 26, no. 1, pp. 69-76. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22dodznp.pdf |
Журнал/збірник: |
Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава" |
Випуск/№ : |
1(26) |
Дата публікації: |
чер-2022 |
Дата подання: |
тра-2022 |
Дата внесення: |
22-лип-2022 |
Видавництво: |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна) |
Країна (код): |
UA |
Місце видання, проведення: |
Тернопіль |
Ідентифікатор ORCID: |
https://orcid.org/0000-0001-9389-5031 |
DOI: УДК: |
https://doi.org/10.33108/sepd2022.01.069 658.8 |
JEL: |
M31 |
Ключові слова: |
функції управління |
Кількість сторінок: |
8 |
Діапазон сторінок: |
69-76 |
Початкова сторінка: |
69 |
Кінцева сторінка: |
76 |
Короткий огляд (реферат): |
Подано визначення сутності управління збутовою діяльністю на підприємстві. Розроблено перелік функцій збуту на підприємстві, розкрито точки зору на їх склад. Вияснено зміст функції «дослідження ринку збуту» як вихідної функції в системі управління збутом. Наголошено на функції мотивації працівників, що здійснюють цю діяльність з управління збутом, та мотивації інших об’єктів, які є учасниками збутового процесу. Досліджено, що метою планування збуту є забезпечення збутових завдань з боку окремих структурних підрозділів підприємства. Вказано, що функція дослідження ринку збуту виконується у більшості випадків окремим спеціалізованим відділом маркетингу (відділом маркетингових досліджень). Зроблено висновок, що регулювання як функція управління збутом – це розробка і реалізація заходів за результатами контролю збуту, спрямованих на покращення його діяльності. Відзначено, що у визначенні поняття «управління збутом», варто вказати на те, що воно спрямоване на виконання його функцій. Приділено значну увагу організації збутової діяльності. Відзначено, що вона містить створення служби збуту, організацію продажу, доставку товарів споживачам, організацію каналів розподілу, організацію взаємовідносин відділу збуту з іншими структурними підрозділами тощо. Підкреслено, що важливою функцією управління збуту на підприємстві є його планування. Наголошено на змістових видах планів збуту. Розглянуто таку функцію управління збутом як оперативну роботу. Відзначено, що однією зі збутових функцій є облік збутової діяльності, окреслено його види. Значне місце відведено розгляду мотиваційної функції збутової діяльності. Вказано на заключну функцію збутового управлінського процесу, якою є контроль і регулювання збуту. Визначено, що основні функції збуту можна об’єднати у три групи: планування, організація, контроль і регулювання. Підкреслено, що заключною функцією управління збутовою діяльністю є контроль і регулювання збуту.
|
Спонсорська підтримка: |
The authors received no direct funding for this research. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38575 |
ISSN: |
2223-3822 |
Власник авторського права: |
Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава» |
URL-посилання пов’язаного матеріалу: |
http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22dodznp.pdf |
Перелік літератури: |
1. Балабанова Л. В. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємства : монографія. ДНУЕТ ім. М. Туган-Барановського. Донецьк, 2009. 245 с. |
References: |
1. Balabanova L. V. (2009) Stratehichne marketynhove upravlinnia zbutom pidpryiemstva [Strategic marketing management marketing company]. Monohrafiia. DNUET im. M. Tuhan-Baranovskoho. Donetsk. |
Тип вмісту: |
Article |
Розташовується у зібраннях: |
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2022, Випуск 1(26) |