Опубліковано черговий випуск журналу 1 (30) 2024

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Efficient consumer response as a method for achieving competitive edge

Назва:

(Title)

Efficient consumer response as a method for achieving competitive edge

Автори:

(Authors)

Konsencjusz, Marta

Бібліографічний опис:

(Bibliographic description)

Konsencjusz M. Efficient consumer response as a method for achieving competitive edge [Текст] / M. Konsencjusz // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.

Інші назви:

(Other titles)

Strategia efektywnej obsługi klienta metodą na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej

Дата публікації:

(Date of publication)

2009

Видавник:

(Editor)

ТНТУ, АСУ

УДК:

(UDC)

658.5

Ключові слова:

(Key words)

łańcuch dostaw
strategia
elektroniczna wymiana danych


Серія/Номер:

(Series/Number)

Випуск 1 (2);

Короткий огляд (реферат):

(Short preview)

Praca poświęcona jest strategii Efektywnej obsługi klienta (ECR) ze szczególnym uwzględnieniem roli nowoczesnych technologii przesyłania danych. ECR jest to łańcuch dostaw zorientowany na klienta. Celem tej strategii jest zaspokojenie potrzeb konsumenta przy jak najmniejszych możliwych do osiągnięcia kosztach. ECR jest najlepszą drogą, by osiągnąć sukces przez firmę, poprzez zaspokojenie pragnień konsumenta w szybki i tani sposób.

URL:

(Уніфікований ідентифікатор ресурсу)

http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1886
ISSN: 2223-3822


Розташовується в колекціях:

(Is situated in collections)

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

pdf


 

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian