Базові стратегії як основа розвитку підприємства
Назва: (Title) |
Базові стратегії як основа розвитку підприємства |
Автори: (Authors) |
Григор’єва, Людмила Володимирівна Григорьева, Людмила Владимировна Hryhorieva, Liudmyla Volodymyrivna |
Бібліографічний опис: (Bibliographic description) |
Григор’єва Л. Базові стратегії як основа розвитку підприємства [Електронний ресурс] / Л. Григор’єва // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 1 (8). — С. 116–124. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13hlvorp.pdf. |
Інші назви: (Other titles) |
Базовые стратегии как основа развития предприятия Basic strategy as a basis for enterprise development |
Дата публікації: (Date of publication) |
тра-2013 |
Видавник: (Editor) |
ТНТУ, АСУ |
УДК: (UDC) |
339.137.2 |
Ключові слова: (Key words) |
базова стратегія розвиток підприємства модель розвитку організаційної системи стратегічна дія basic strategy enterprise development model of development of organization system strategical action |
Серія/Номер: (Series/Number) |
Випуск 1 (8); |
Короткий огляд (реферат): (Short preview) |
Зростаючий інтерес до використання стратегічного менеджменту як засобу організації управління підприємством для забезпечення позитивних перспектив зростання, обмежується бажанням власників отримувати прибуток сьогодні. При цьому довготривала перспектива стабільного функціонування мало цікавить керівництво і основна увага приділяється вирішенню поточних завдань. Метою статті є активізація використання базових стратегій у якості основи розвитку підприємства саме задля узгодження керівних дій та мети функціонування підприємства. Розглянуто теорію «7-S», що найповніше розкриває базову стратегію як основу розвитку підприємства. Спираючись на існуючі моделі розвитку організаційних систем, узагальнено базові стратегії для підприємств легкої промисловості. Встановлено, що рішення про базовий стратегічний орієнтир приймається на основі уявлень про результати порівняння альтернативних варіантів. Побудована логічна взаємодія компонент розвитку підприємства з визначенням місця базових стратегій. Оскільки приймати рішення про розвиток підприємства може власник або уповноважений ним управлінець, сформована множина імовірних стратегічних дій з врахуванням ринкової ситуації. The growing interest at the usage of strategical management as the means of organization of enterprise control for the provision of positive perspectives of growing is limited by the owners’ wish to get a profit nowadays. At the same time long-lasting perspective of stable functioning interests the authority in a little way and the main attention is paid upon the current problems’ solutions. The aim of the article is the activisation of usage of basic strategies as the means of the basis of enterprise development for the coordination of authorities’ actions with the aim of enterprise functioning. The theory «7-S», which fully reveals the basic strategy as the basis of enterprise development, is looked upon. Touching upon the existing models of development of organization systems, basic strategies for the enterprises of light industry are generalized. It is settled that the solution about basic strategical landmark is accepted on the basis of notions about the results of comparison of alternative variants. The logical interaction component of enterprise development with the definition of the place of basic strategies is built. As only owner or his representative can accept the decision about the enterprise development, a quantity of probable strategical actions on account of market situation is formed. Возрастающий интерес к использованию стратегического менеджмента в качестве средства организации управления предприятием для обеспечения позитивных перспектив роста, ограничивается желанием собственников получать прибыль сегодня. При этом долгосрочная перспектива стабильного функционирования мало интересует руководство, и основное внимание сосредотачивается на решении поточных заданий. Целью статьи является активизация использования базовых стратегий в качестве основания для развития предприятия именно ради согласования управляющих воздействий и миссии функционирования предприятия. Рассмотрена теория «7-S», которая наиболее раскрывает базовую стратегию как основу развития предприятия. Опираясь на существующие модели развития организационных систем, обобщены базовые стратегии для предприятий легкой промышленности. Установлено, что решение о базовом стратегическом ориентире принимается исходя из представлений о результатах сопоставления альтернативных вариантов. Логически обосновано взаимодействие компонент развития предприятия с определением позиции базовых стратегий. В связи с тем, что принимать решение о развитии предприятия может собственник либо уполномоченный им управленец, сформировано множество возможных стратегических действий с учетом ситуации на рынке. |
URL: (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2215 |
ISSN: | 2223-3822 |
Розташовується в колекціях: (Is situated in collections) |
Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 1(8) |