Опубліковано черговий випуск журналу 1 (30) 2024

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Екомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємства

Назва:

(Title)

Екомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємства

Автори:

(Authors)

Шпилик, Світлана Василівна
Шпылык, Светлана Васильевна
Shpylyk, Svitlana Vasylivna
Фалович, Володимир Андрійович
Фалович, Владимир Андреевич
Falovych, Volodymyr Andriyovych

Бібліографічний опис:

(Bibliographic description)

Шпилик С. Екомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємства [Електронний ресурс] / С. Шпилик, В. Фалович // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 289-298. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12ssvpip.pdf

Інші назви:

(Other titles)

Экомаркетинг как инструмент улучшения имиджа предприятия
Eco-marketing as an instrument of a company image improvement

Дата публікації:

(Date of publication)

Лис-2012

Видавник:

(Editor)

ТНТУ, АСУ

УДК:

(UDC)

339.13

Ключові слова:

(Key words)

екологічний маркетинг
«зелений маркетинг»
конкурентна перевага
екологічні продукти
маркетинговий комплекс
ecological marketing
environmental marketing
green marketing
competitive advantage
ecoproducts
marketing mix


Серія/Номер:

(Series/Number)

Випуск 2 (7);

Короткий огляд (реферат):

(Short preview)

У статті розглянуто теоретико-методичні положення та висвітлено деякі аспекти впровадження у практику діяльності вітчизняних підприємств концепції екологічного маркетингу. Підвищена увага до екологічних проблем сприяла зростанню попиту на екологічно чисті продукти і послуги. Екологічний маркетинг-мікс стає надзвичайно важливим у сучасному діловому світі. Компанії повинні ретельно керувати комплексом маркетингу, якщо вони хочуть успішно працювати на ринку, який стає все більш обізнаним про кліматичні зміни.
В статье рассмотрены теоретико-методические положения и освещены некоторые аспекты внедрения в практику деятельности отечественных предприятий концепции экологического маркетинга. Повышенное внимание к экологическим проблемам способствовала росту спроса на экологически чистые продукты и услуги. Экологический маркетинг-микс становится чрезвычайно важным в современном деловом мире. Компании должны тщательно управлять комплексом маркетинга, если они хотят успешно работать на рынке, который становится все более осведомленным о климатических изменениях.
The article deals with theoretical and methodological principles and some aspects of environmental marketing conception introduction into home enterprises. The increased focus on environmental issues has contributed to a rise in the demand for environmentally friendly products and services (EFS). The environmental marketing mix is becoming extremely important in modern business world. Firms will have to carefully manage this mix if they aim at successfully operation on the market which is becoming increasingly aware of climatic changes.

URL:

(Уніфікований ідентифікатор ресурсу)

http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1857
ISSN: 2223-3822


Розташовується в колекціях:

(Is situated in collections)

Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2012, Випуск 2(7)

 

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian