Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту в Україні
Назва: |
Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту в Україні |
Інші назви: |
Social networks as a mean for promoting the tourist product in Ukraine |
Автори: |
Польова, Леся |
Приналежність:
|
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, Україна, 76000 |
Бібліографічний опис: |
Польова Л. Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту в Україні [Електронний ресурс] / Леся Польова, Галина Гуменюк, Інна Ткачівська, Андрій Гуменюк// Соціально-економічні проблеми і держава. — 2022. — Вип. 2 (27). — С. 15-24. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22plvpvu.pdf |
Bibliographic description: |
Polova, L., Humeniuk, H., Tkachivska, I. & Humenyuk, A. (2022) Social networks as a mean for promoting the tourist product in Ukraine. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 27, no. 2, pp. 15-24. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22plvpvu.pdf |
Журнал/збірник: |
Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава" |
Випуск/№ : |
2(27) |
Дата публікації:
|
гру-2022 |
Дата подання: |
жов-2022 |
Дата внесення: |
22-гру-2022 |
Видавництво: |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна) |
Країна (код): |
UA |
Місце видання, проведення: |
Тернопіль |
Ідентифікатор ORCID: |
https://orcid.org/0000-0003-2971-5993 |
DOI:
УДК: |
https://doi.org/10.33108/sepd2022.nom2.015
339.138 |
JEL: |
Z32 |
Ключові слова: |
соціальні мережі |
Кількість сторінок: |
10 |
Діапазон сторінок: |
15-24 |
Початкова сторінка: |
15 |
Кінцева сторінка: |
24 |
Короткий огляд (реферат): |
Проаналізовано вплив соціальних мереж на просування туристичного продукту. В наш час, коли люди намагаються по максимуму все встигати, важливим є використання тих засобів, які полегшують виконання деяких завдань. Серед таких засобів і є Інтернет і соціальні мережі. Детально описано дві найбільш популярні соціальні мережі: Instagram та YouTube. Використовуючи ІТ, можна значно полегшити роботу туристичних підприємств. Системи онлайн-бронювання і туристичні сайти допомагають оформити тур, не виходячи з дому. Відзначено, що головним завданням підприємств індустрії туризму є здатність викликати у клієнта бажання купити тур. І в цьому випадку на допомогу приходить Інтернет-маркетинг, а також соціальні мережі, як один з ефективних інструментів просування туристичного продукту. Відзначено, що сьогодні існує багато різноманітних рекламоносіїв, серед них: преса, телебачення і радіо, зовнішня реклама, реклама в транспорті та ін. Ідентифіковано, що реклама у сфері туристичних послуг має охоплювати особливості регіону та країни потенційних клієнтів, їх звичаї і культуру. Встановлено, що процес просування туристичного продукту в соціальних мережах є ефективним, але досить складним процесом, який потребує спеціальних знань і навиків. Важливо відзначити, що соціальні мережі уже стали повноцінною платформою для ведення бізнесу, в тому числі і туристичного. В цих мережах вдало поєднуються функції, які необхідні для побудови ефективного маркетингу: точна цільова аудиторія; наявність та доступність інформації про потенційних споживачів послуг; можливість комунікації з клієнтами; проста форма створення пропозиції. Встановлено, що швидкість і простота доступу до інформації – головні переваги соціальних мереж. Все більше туристичних підприємств використовують можливості Інтернету для збільшення прибутків.
|
Спонсорська підтримка: |
The authors received no direct funding for this research. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39454 |
ISSN: |
2223-3822 |
Власник авторського права: |
Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава» |
URL-посилання пов’язаного матеріалу: |
http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22plvpvu.pdf |
Перелік літератури: |
1. Armand Dayan. Le marketing. Presses Universitaires de France, 2010. 138 p. |
References: |
1. Daian A. (2010). Marketynh. Presses Universitaires de France [Marketing]. F.: 138 p. [in French]. |
Тип вмісту: |
Article |
Розташовується у зібраннях: |
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2022, Випуск 2(27) |