Опубліковано черговий випуск журналу 1 (30) 2024

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту в Україні

Назва: 


Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту в Україні


Інші назви: 


Social networks as a mean for promoting the tourist product in Ukraine


Автори: 


Польова, Леся
Гуменюк, Галина
Ткачівська, Інна
Гуменюк, Андрій
Polova, Lesya
Humeniuk, Halyna
Tkachivska, Inna
Humenyuk, Andriy


Приналежність:

 

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, Україна, 76000
ТОВ «Добронь», Івано-Франківськ, 76000, директор
Vasyl Stefanyk Precarpathian National University str. Sevcenka, 57, Ivano-Frankivsk, Ukraine, 76000
«Dobron», Ivano-Frankivsk, 76000, director of company


Бібліографічний опис: 


Польова Л. Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту в Україні [Електронний ресурс] / Леся Польова, Галина Гуменюк, Інна Ткачівська, Андрій Гуменюк// Соціально-економічні проблеми і держава. — 2022. — Вип. 2 (27). — С. 15-24. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22plvpvu.pdf


Bibliographic description: 


Polova, L., Humeniuk, H., Tkachivska, I. & Humenyuk, A. (2022) Social networks as a mean for promoting the tourist product in Ukraine. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 27, no. 2, pp. 15-24. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22plvpvu.pdf


Журнал/збірник: 


Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"


Випуск/№ : 


2(27)


Дата публікації:

 

гру-2022


Дата подання: 


жов-2022


Дата внесення: 


22-гру-2022


Видавництво: 


Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)


Країна (код): 


UA


Місце видання, проведення: 


Тернопіль


Ідентифікатор ORCID: 


https://orcid.org/0000-0003-2971-5993
https://orcid.org/0000-0003-2859-8369
https://orcid.org/0000-0002-8995-2483
https://orcid.org/0000-0002-7409-4498


DOI:

 

УДК: 


https://doi.org/10.33108/sepd2022.nom2.015

 

339.138


JEL: 


Z32


Ключові слова: 


соціальні мережі
туристичний продукт
маркетингові методи
Інтернет
social networks
tourist product
marketing methods
Internet


Кількість сторінок: 


10


Діапазон сторінок: 


15-24


Початкова сторінка: 


15


Кінцева сторінка: 


24


Короткий огляд (реферат): 


Проаналізовано вплив соціальних мереж на просування туристичного продукту. В наш час, коли люди намагаються по максимуму все встигати, важливим є використання тих засобів, які полегшують виконання деяких завдань. Серед таких засобів і є Інтернет і соціальні мережі. Детально описано дві найбільш популярні соціальні мережі: Instagram та YouTube. Використовуючи ІТ, можна значно полегшити роботу туристичних підприємств. Системи онлайн-бронювання і туристичні сайти допомагають оформити тур, не виходячи з дому. Відзначено, що головним завданням підприємств індустрії туризму є здатність викликати у клієнта бажання купити тур. І в цьому випадку на допомогу приходить Інтернет-маркетинг, а також соціальні мережі, як один з ефективних інструментів просування туристичного продукту. Відзначено, що сьогодні існує багато різноманітних рекламоносіїв, серед них: преса, телебачення і радіо, зовнішня реклама, реклама в транспорті та ін. Ідентифіковано, що реклама у сфері туристичних послуг має охоплювати особливості регіону та країни потенційних клієнтів, їх звичаї і культуру. Встановлено, що процес просування туристичного продукту в соціальних мережах є ефективним, але досить складним процесом, який потребує спеціальних знань і навиків. Важливо відзначити, що соціальні мережі уже стали повноцінною платформою для ведення бізнесу, в тому числі і туристичного. В цих мережах вдало поєднуються функції, які необхідні для побудови ефективного маркетингу: точна цільова аудиторія; наявність та доступність інформації про потенційних споживачів послуг; можливість комунікації з клієнтами; проста форма створення пропозиції. Встановлено, що швидкість і простота доступу до інформації – головні переваги соціальних мереж. Все більше туристичних підприємств використовують можливості Інтернету для збільшення прибутків.


The impact of social networks on the promotion of a tourism product is researched in the article. In our time, when people are trying their best to keep up with everything, it is important to use those tools that facilitate the performance of some tasks. Among such tools are the Internet and social networks. The two most popular social networks – Instagram and YouTube are described. Using IT, it is possible to significantly facilitate the work of tourism enterprises. Online booking systems and travel sites help you arrange a tour without leaving home. It is noted that the main task of enterprises in the tourism industry is the ability to make the client to wish to buy a tour. And in this case, Internet marketing, as well as social networks, are created to be one of the effective tools for promoting the tourist product. It is stated that nowadays there are many different advertising media. Among them there are: mass media, television and radio, outdoor advertising, advertising in transport, etc. It has been identified that advertising in the field of tourist services should cover the peculiarities of the region and country of potential customers, their customs and culture. However, traditional advertising media are losing their popularity every day, because society does not stand still. For a modern traveler, the following components are important: speed and quality, price and the possibility of self-realization. In such cases, leading travel firms should use more effective marketing tools. Іt can be argued that the process of promoting a tourist product in social networks is an effective, but rather complex process that requires special knowledge and skills. It is important to note that social networks have already become a full-fledged platform for conducting business, including tourism. These networks successfully combine functions that are necessary for building effective marketing: accurate target audience; availability and availability of information about potential consumers of services; possibility of communication with clients; simple form of proposal creation. It is determined that speed and ease of access to information are the main advantages of social networks. More and more tourism businesses are using the Internet to increase their profits.


Спонсорська підтримка: 


The authors received no direct funding for this research.


URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 


http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39454


ISSN: 


2223-3822


Власник авторського права: 


Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»


URL-посилання пов’язаного матеріалу: 


http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22plvpvu.pdf
http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2018_1_12
https://www.e-unwto.org/doi/abs/10.18111/wtobarometerrus.2015.13.1.1?download=true&journalCode=wtobarometerrus
https://www.wto.org/
http://uk.wikipedia.org/wiki/
https://plusone.com.ua/
https://blog.hubspot.com/marketing/instagram-story-sound-preferences


Перелік літератури: 


1. Armand Dayan. Le marketing. Presses Universitaires de France, 2010. 138 p.
2. Котлер Ф. М. Маркетинговий менеджмент: Підручник. К.: Хімджест, 2008. 720 с.
3. Мальська М. П. Адаптація підприємств індустрії гостинності до вимог зовнішнього середовища. Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. 2018. Вип. 1. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2018_1_12
4. Сайт Всесвітній туристичний барометр URL: https://www.e-unwto.org/doi/abs/10.18111/wtobarometerrus.2015.13.1.1?download=true&journalCode=wtobarometerrus (Дата звернення:16.08.2022).
5. Сайт Всесвітньої туристичної організації URL: https://www.wto.org/ (Дата звернення: 16.08.2022).
6. Соціальна мережа URL: http://uk.wikipedia.org/wiki/ (Дата звернення: 16.08.2022).
7. Facebook та Instagram в Україні. URL: https://plusone.com.ua/ (Дата звернення: 30.09.2022).
8. Do You Really Need Sound in Your Instagram Stories? Hubspot. URL: https://blog.hubspot.com/marketing/instagram-story-sound-preferences (Дата звернення: 1.09.2022).


References: 


1. Daian A. (2010). Marketynh. Presses Universitaires de France [Marketing]. F.: 138 p. [in French].
2. Kotler F. (2008). Marketynhovyi menedzhment [Marketing management]. Textbook. K.: Khimgest Publishing House, 720 p. [in Ukrainian].
3. Malska M. P. (2018.). Adaptatsiia pidpryiemstv industrii hostynnosti do vymoh zovnishnoho seredovyshcha. Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii. Seriia : Ekonomichni nauky. [Adaptation of hospitality industry enterprises to the requirements of the external environment.]. K., 272 p. [in Ukrainian].
4. Sait Vsesvitnii turystychnyi barometr [The World Tourism Barometer website]. URL: https://www.unwto.org (accessed 16.08.2022).
5. Sait Vsesvitnoi turystychnoi orhanizatsii [World Tourism Organization website]. URL: https://www.wto.org/ (accessed 16.08.2022).
6. Sotsialna merezha [World Tourism Organization website]. URL: http://uk.wikipedia.org/wiki/ (accessed 16.08.2022).
7. Facebook ta Instagram v Ukraini [Facebook and Instagram in Ukraine]. URL: https://plusone.com.ua/ (accessed 30.09.2022).
8. Do You Really Need Sound in Your Instagram Stories? Hubspot. URL: https://blog.hubspot.com/marketing/instagram-story-sound-preferences (accessed 1.09.2022).


Тип вмісту: 


Article


Розташовується у зібраннях:

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2022, Випуск 2(27)

pdf


 

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian