Опубліковано черговий випуск журналу 1 (30) 2024

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами

Назва:

(Title)

Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами

Автори:

(Authors)

Гевко, Володимир Леонідович
Гевко, Владимир Леонидович
Gevko, Volodymyr Leonidovych

Бібліографічний опис:

(Bibliographic description)

Гевко В. Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 1 (4). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11gvlzvk.pdf

Інші назви:

(Other titles)

Система информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами
Customer relationship information system

Дата публікації:

(Date of publication)

30-тра-2011

Видавник:

(Editor)

ТНТУ

УДК:

(UDC)

658.89:004

Ключові слова:

(Key words)

концепція клієнтоорієнтованості
управління взаємовідносинами з клієнтами
інформаційна система підприємства
інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами

Короткий огляд (реферат):

(Short preview)

У статті досліджено сутність взаємовідносин компанії з клієнтами, поняття системи інформаційного забезпечення. Узагальнено сучасні тренди купівельної поведінки клієнтів, запропоновано концептуальну схему інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами.
URL (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278
ISSN: 2223-3822

Розташовується в колекціях:

(Is situated in collections)

Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)


 

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian