Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Назва: (Title) |
Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами |
Автори: (Authors) |
Гевко, Володимир Леонідович Гевко, Владимир Леонидович Gevko, Volodymyr Leonidovych |
Бібліографічний опис: (Bibliographic description) |
Гевко В. Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 1 (4). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11gvlzvk.pdf |
Інші назви: (Other titles) |
Система информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами Customer relationship information system |
Дата публікації: (Date of publication) |
30-тра-2011 |
Видавник: (Editor) |
ТНТУ |
УДК: (UDC) |
658.89:004 |
Ключові слова: (Key words) |
концепція клієнтоорієнтованості управління взаємовідносинами з клієнтами інформаційна система підприємства інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами |
Короткий огляд (реферат): (Short preview) |
У статті досліджено сутність взаємовідносин компанії з клієнтами, поняття системи інформаційного забезпечення. Узагальнено сучасні тренди купівельної поведінки клієнтів, запропоновано концептуальну схему інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами. |
URL (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278 |
ISSN: | 2223-3822 |
Розташовується в колекціях: (Is situated in collections) |
Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4) |