Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Назва: (Title) |
Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства |
Автори: (Authors) |
Андрушків, Богдан Миколайович Андрушкив, Богдан Николаевич Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych Бицюра, Леонід Олексійович Быцюра, Леонид Алексеевич Bytsyura, Leonid Oleksiyovych |
Бібліографічний опис: (Bibliographic description) |
Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 1 (4). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf |
Інші назви: (Other titles) |
Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise |
Дата публікації: (Date of publication) |
30-тра-2011 |
Видавник: (Editor) |
ТНТУ |
УДК: (UDC) |
658.8 477 |
Ключові слова: (Key words) |
елемент потенціалу маркетинговий потенціал конкурентна позиція |
Короткий огляд (реферат): (Short preview) |
У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств. |
URL (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276 |
ISSN: | 2223-3822 |
Розташовується в колекціях: (Is situated in collections) |
Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4) |