Діджиталізація, як інструмент управління підприємством
Назва: |
Діджиталізація, як інструмент управління підприємством |
Інші назви: |
Digitalization as an enterprise management tool |
Автори: |
КІЛЯР, Олександра |
Приналежність:
|
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна |
Бібліографічний опис: |
Кіляр О. Діджиталізація, як інструмент управління підприємством [Електронний ресурс] / Олександра Кіляр, Алла Романів, Артем Слотюк, Богдан Мидло // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 715-721. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koriup.pdf |
Bibliographic description: |
Kilyar, O., Romaniv, A., Slotiuk, A. & Midlo, B. (2021) Didzhytalizatsiia, yak instrument upravlinnia pidpryiemstvom [Digitalization as an enterprise management tool]. Sotsialnoekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 715-721. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koriup.pdf |
Журнал/збірник: |
Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава" |
Випуск/№ : |
2(25) |
Дата публікації: |
лис-2021 |
Дата подання: |
жов-2021 |
Дата внесення: |
6-жов-2022 |
Видавництво: |
|
Країна (код): |
UA |
Місце видання, проведення: |
Тернопіль |
Ідентифікатор ORCID: |
https://orcid.org/0000-0003-2344-5961 |
DOI: УДК: |
https://doi.org/10.33108/sepd2022.02.715
|
JEL: |
|
Ключові слова: |
діджиталізація |
Кількість сторінок: |
7 |
Діапазон сторінок: |
715-721 |
Початкова сторінка: |
715 |
Кінцева сторінка: |
721 |
Короткий огляд (реферат): |
В статті розглянуто сутність та особливості впровадження діджиталізації на підприємствах, як елемент їх конкурентної переваги, визначено місце та роль діджиталізації у підвищенні конкурентоспроможності, розглянуто передумови та проблеми діджиталізації підприємств, визначено завдання й заходи для діджиталізації підприємств з використанням сучасних інформаційних технологій шляхом трансформації механізмів, технологій і методів управління підприємством, визначення головних цілей та пріоритетів діяльності підприємств за умов посилення конкуренції та поглиблення інтеграційних процесів глобальної економіки. Розглянуто діджиталізацію як першочергову необхідність щодо змін та адаптації управління підприємством в умовах пандемії. В статті проведено аналіз стану економічних суб’єктів у період пандемії COVID-19. Дане дослідження дало змогу виявити такі особливості: пандемія та карантин спричинили зниження доходів споживачів, що привело до загального зниження прибутковості підприємств і зростання операційних витрат; зміна ринкових кон’юнктур, зумовлених пандемією спонукала бізнес до адаптації до нових умов, шляхом запровадження інноваційних технологій, нових каналів комунікацій та інформаційних систем. Встановлено, що зміни, спричинені глобальними процесами та пандемією COVID-19 спонукали до значних змін у системі менеджменту класичного бізнесу, а перехід на діджиталізацію бізнесу стало обов’язковою умовою забезпечення конкурентних переваг у сучасних умовах. Використання інформаційних систем, елементів штучного інтелекту в системі управління бізнесом дозволили багатьом власникам бізнесу підприємствам не лише втриматися на ринку, а й отримати нові переваги. Розглянуто підхід «Трьох горизонтів» розвитку підприємства, в основі якого лежить аналіз можливостей для зростання та пошуку ідей для потрібного горизонту. На основі даного підходу визначено основні переваги розвитку діджиталізації бізнесу в основних напрямах: перевага в ефективності та продуктивності бізнесу; перевага забезпечення безпеки та створення додаткових переваг для клієнтів.
|
Спонсорська підтримка: |
The authors received no direct funding for this research. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38864 |
ISSN: |
2223-3822 |
Власник авторського права: |
Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава» |
URL-посилання пов’язаного матеріалу: |
http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koriup.pdf |
Перелік літератури: |
1. Лігоненко Л. О., Хріпко А. В., Доманський А. О. Зміст та механізм формування стратегії діджиталізації в бізнес-організаціях. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". 2018. №22. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2057-2018-22-4555 (дата звернення: 23.11.2021). |
References: |
1. Loginenko L., Hropko A., Domanskyi A. (2018). Zmist ta mekhanizm formuvannia stratehii didzhytalizatsii v biznes-orhanizatsiiakh [Content and mechanism of digitalization strategy formation in business organizations] Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal "Internauka". 2018. №22. Available at: https://doi.org/10.25313/2520-2057-2018-22-4555 (accessed: 23.11.2021). |
Тип вмісту: |
Article |
Розташовується у зібраннях: |
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25) |