Застосування комплексу маркетингу в сфері туризму. Інструментально- методичний апарат дослідження
Назва: |
Застосування комплексу маркетингу в сфері туризму. Інструментально- методичний апарат дослідження |
Інші назви: |
Zastosuvannia kompleksu marketynhu v sferi turyzmu (Іnstrumentalno-metodychnyi aparat doslidzhennia) |
Автори:
|
Шерстюк, Роман |
Приналежність:
|
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, Україна, 46001 |
Бібліографічний опис: |
Шерстюк Р. Застосування комплексу маркетингу в сфері туризму. Інструментально- методичний апарат дослідження [Електронний ресурс] / Роман Шерстюк, Людмила Малюта, Вадим Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2020. — Вип. 2 (23). — С. 57-65. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20srpmad.pdf |
Bibliographic description: |
Sherstiuk, R., Maliuta, L. & Ratynskyj, V. (2020) Zastosuvannia kompleksu marketynhu v sferi turyzmu (Іnstrumentalno-metodychnyi aparat doslidzhennia) [Application of marketing complex in the tourism. Instrumental-methodical apparatus of research]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 23, no. 2, pp. 57-65. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20srpmad.pdf |
Журнал/збірник: |
Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава" |
Випуск/№: |
2(23) |
Дата публікації: |
гру-2020 |
Дата подання: |
вер-2020 |
Дата внесення: |
5-вер-2021 |
Видавництво:
|
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна) |
Місце видання, проведення: |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
Ідентифікатор ORCID: |
https://orcid.org/0000-0001-6253-9421 |
DOI: УДК: |
https://doi.org/10.33108/sepd2020.02.057
338.484 |
JEL: |
Z33 |
Ключові слова: |
комплекс маркетингу |
Кількість сторінок: |
9 |
Діапазон сторінок: |
57-65 |
Початкова сторінка: |
57 |
Кінцева сторінка: |
65 |
Короткий огляд (реферат): |
Туризм є важливою галуззю, що сприяє розвитку економіки країни. Щоб отримати більшу частку від цього конкурентного сектору, слід створити більш вигідні нові ринки туризму та розробити відповідні маркетингові стратегії. У цьому дослідженні розглядається термін маркетингу ніш і визначення ринку ніш. Зазначено взаємозв'язок між маркетинговою нішею та іншими методами маркетингу та викладено його переваги і недоліки. Крім того, відзначено застосування нішевого ринку в туристичній галузі та визначено причини збільшення практики маркетингових ніш як стратегії маркетингу. Це дослідження має на меті представити стислий статус нішевого маркетингу і створити цим основу для маркетологів і дослідників. У сучасному світовому співтоваристві індустрія туризму займає досить вагому економічну нішу. За останні двадцять років багато країн Заходу поповнили свій добробут саме за рахунок розвитку даної індустрії. В Україні туризм не сприймається як самостійний і рівноправний сегмент економіки. Туристична індустрія переживає період становлення як в теоретичному сенсі (як наукова галузь), так і в практичному. Одним з найважливіших етапів розвитку туризму є маркетингова складова: дослідження, стратегія і планування, але в сфері туризму даними етапам приділяють мало уваги. Даний факт є значущою проблемою, оскільки зростання попиту на послуги туризму має екстенсивний характер, а підприємства з продажу туристичних послуг не були до цього адаптовані. Підприємства в сфері туризму займаються розробкою нового продукту, програм різних турів, ціноутворенням, поліпшенням якості туристичного продукту, а також розробками в сфері збуту такого продукту та реалізацією місцевих і національних концепцій маркетингу. Основну і конкретну роль в підтримці та розвитку туризму на міжнародному і державному рівнях відіграє держава. Досвід різних країн свідчить про теє, що успіх розвитку туризму безпосередньо залежить від того, як на державному рівні сприймається ця галузь, наскільки вона користується підтримкою держави. У ряді країн були розроблені державні програми щодо стимулювання в'їзного туризму, які передбачають пільги в оподаткуванні, спрощення митного режиму, створення сприятливих умов для інвестицій в туризм, збільшення бюджетних асигнувань на розвиток інфраструктури, рекламу на іноземних ринках, підготовку кваліфікованих кадрів. |
Опис: |
Tourism is an important sector that contributes to the development of the country's economy. To gain a larger share of this competitive sector, it is necessary to create more profitable new tourism markets and develop appropriate marketing strategies. This study examines the term niche marketing and niche market definition. The relationship between the marketing niche and other marketing methods is noted and its advantages and disadvantages are outlined. In addition, the application of the niche market in the tourism industry is indicated and the reasons for increasing the practice of marketing niches as a marketing strategy are identified. This study aims to present a concise status of niche marketing and thus create a basis for marketers and researchers. In the modern world community, the tourism industry occupies a very important economic niche. Over the past twenty years, many Western countries have replenished their wealth through the development of this industry. In Ukraine, tourism is not perceived as an independent and equal segment of the economy. The tourism industry is experiencing a period of formation both in the theoretical sense (as a scientific field) and in practice. One of the most important stages of tourism development is the marketing component: research, strategy and planning, but in the field of tourism these stages are given little attention. This fact is a very significant problem, as the growth in demand for tourism services is extensive, and companies selling tourism services have not been adapted to this. Enterprises in the field of tourism are engaged in the development of a new product, programs of various tours, pricing, improving the quality of the tourist product, as well as developments in the sale of such a product and the implementation of local and national marketing concepts. The main and specific role in the support and development of tourism at the international and national levels is played by the state. The experience of different countries shows that the success of tourism development directly depends on how the industry is perceived at the state level, how much it enjoys state support. In a number of countries, state programs have been developed to stimulate inbound tourism, which provide tax benefits, simplification of the customs regime, creating favorable conditions for investment in tourism, increasing budget allocations for infrastructure development, advertising in foreign markets, training of qualified personnel. |
Спонсорська підтримка: |
The authors received no direct funding for this research. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35863 |
ISSN: |
2223-3822 |
Власник авторського права: |
Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава» |
URL-посилання пов’язаного матеріалу: |
http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20srpmad.pdf |
Перелік літератури: |
1. Егорова Е. Н. Применение комплекса маркетинга в сфере туризма. // Глобальный научный потенциал. СПб. : ТМБпринт. 2018. № 6(87). С. 65–68. https://doi.org/10.33108/sepd2020.01.036 https://doi.org/10.1080/09669582.2017.1301721 https://doi.org/10.1108/IHR-09-2019-0015 https://doi.org/10.29226/jobmer.2017.1 |
References: |
1. Eghorova, E. N. (2018) Prymenenye kompleksa marketyngha v sfere turyzma. [Application of the marketing complex in the field of tourism]. Ghlobaljnij nauchnij potencyal №6, рр. 87. https://doi.org/10.33108/sepd2020.01.036 https://doi.org/10.1080/09669582.2017.1301721 https://doi.org/10.1108/IHR-09-2019-0015 https://doi.org/10.29226/jobmer.2017.1 |
Тип вмісту: |
Article |
Розташовується у зібраннях: |
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2020, Випуск 2(23) |