Опубліковано черговий випуск журналу 1 (30) 2024

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТРЕНДИ СУЧАСНОГО СВІТУ

Назва: 


Інформаційно-комунікаційні тренди сучасного світу


Інші назви: 


Information and communication trends of the modern world


Автори: 


Семенюк, Світлана
Semenіuk, Svitlana


Приналежність: 


Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University 56 Ruska str., 46001, Ternopil, Ukraine


Бібліографічний опис: 


Семенюк C. Інформаційно-комунікаційні тренди сучасного світу. Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 2 (29). С. 10-17. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23ssbtss.pdf


Bibliographic description: 


Semenіuk, S. (2023) Information and communication trends of the modern world. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 29, no. 2, pp. 10-17. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23ssbtss.pdf


Журнал/збірник: 


Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"


Випуск/№ : 


2(29)


Дата публікації: 


гру-2023


Дата подання: 


жов-2023


Дата внесення: 


29-гру-2023


Видавництво: 


Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)


Країна (код): 


UA


Місце видання, проведення: 


Тернопіль


Ідентифікатор ORCID: 


https://orcid.org/0000-0003-3061-4145


DOI: 


https://doi.org/10.33108/sepd2023.02.010


УДК: 


338:658.5


JEL: 


М13
М14
М30


Ключові слова: 


інформація
інфодемія
інформаційні тренди
інформаційний вибух
мережева революція
комунікації
комунікаційні технології
information
infodemic
information trends
information explosion
network revolution
communications
communication technologies


Діапазон сторінок: 


10-17


Початкова сторінка: 


10


Кінцева сторінка: 


17


Короткий огляд (реферат): 


У статті досліджено інфографіку мережі Інтернет та виявлено такі основні параметри комунікацій як швидкість та обсяг, що спричинило у 2000-х роках «інформаційний вибух». Охарактеризовано поняття інфодемії, визначено її основні ознаки, такі як фейки, брехня та переважно негативні новини в засобах масової інформації. Сформовано вимоги до комунікацій в умовах інфодемії, до яких відносять швидкість розробки і реалізації комунікаційної стратегії, яскравий контент. Визначено, що комунікації сьогодні – це «мікс» ньюзмейкінгу, корисного та цікавого контенту, соціальної відповідальності. В статті охарактеризовано перезавантаження мережевих революцій, а саме революції освіти, спілкування, взаємовідносин батьків та дітей, засобів масової інформацій, технологій та комунікацій. Відзначено, що головний тренд освіти сьогодні – навчання впродовж життя. Швидкість розповсюдження інформації та її обсяг змушує людину вже сьогодні компенсувати недостачу своїх знань постійною самоосвітою. Спілкування переходить у соціальні мережі та мессенджери, змінюється протокол спілкування, а це в майбутньому і змінить сам формат людських відносин. Досліджено, що формат взаємодії між батьками і дітьми, який формувався тисячоліттями, руйнується. Сучасні діти – це покоління Інтернету і цифрових технологій. Їх оточує велика кількість доступної інформації, вони здатні отримувати будь-які знання, що значно розширює їх світогляд і дозволяє рухатися не у форматі вертикального кар’єрного росту, а отримувати щоразу новий цікавий досвід. Щодо революції засобів масової інформації, то вони перестали володіти ексклюзивом на новини, тому що будь-який інфлюєнсер (лідер думок) охоплює аудиторію, яка є більш якісною та може швидко розповсюджувати інформацію. Розвиток технологій відбувається у таких напрямах: штучний інтелект, Інтернет всього, доповнена і віртуальна реальність. Всі ці мережеві революції впливають на розвиток комунікаційних технологій, що змушує рекламістів і маркетологів по-новому підходити до формування рекламних кампаній.


Internet infographics is examined in the article and such basic parameters of communications as speed and volume, which caused the “information explosion” in the 2000s are revealed. The concept of infodemic is characterized, its main features such as fakes, lies and mainly negative news in mass media are determined. Requirements for communications in the conditions of the infodemic are formed, which include the speed of strategy development and implementation, bright content. It is determined that today’s communications are a “mix” of newsmaking, useful and interesting content, and social responsibility. The reloading of network revolutions is described. It includes revolutions in education, communication, parent-child relationships, mass media, technologies and communications. It is noted that the main trend in education nowadays is a lifelong learning. The speed of information dissemination and its volume forces people to compensate for their lack of knowledge by constant self-education. It is stated that communication is moving to social networks and messengers, the communication protocol is changing, and these will change the format of human relations in the future. It has been investigated that the format of interaction between parents and children, which has been formed for thousands of years, is collapsing. Today’s children are the generation of the Internet and digital technologies. They are surrounded by a large amount of available information, they are able to acquire any kind of knowledge, which significantly expands their worldview and allows them to move not in the format of vertical career growth, but to gain new interesting experience every time. As for the media revolution, mass media no longer have exclusive access to news, because any influencer (opinion leader) reaches an audience that is more qualitative and can spread information quickly. The development of technologies takes place in the following areas: artificial intelligence, the Internet of Everything, the augmented and virtual reality. All these network revolutions affect the development of communication technologies, which forces advertisers and marketers to approach the formation of advertising campaigns in a new way.


Спонсорська підтримка:

 

The authors received no direct funding for this research.


URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 


http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43163


ISSN: 


2223-3822


Власник авторського права: 


Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»


URL-посилання пов’язаного матеріалу: 


http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23ssbtss.pdf
https://www.domo.com/learn/infographic/data-never-sleeps-9
https://explodingtopics.com/blog/data-generated-per-day
https://www.forbes.com/sites/forbesagencycouncil/2017/08/25/finding-brand-success-in-the-digital-world/?sh=5a8fb0bc626e
https://texty.org.ua/fragments/83550/Doslidzhenna_mit_fejky_u_

Tvitteri_poshyrujutsa_shvydshe-83550/
https://www.ted.com/talks/sinan_aral_how_we_can_protect_truth_

in_the_age_of_misinformation/transcript?language=uk
https://www.bbc.com/ukrainian/vert_fut/2015/12/151217_

vert_fut_why_is_all_the_news_bad_vp
http://dspace.onua.edu.ua/handle/11300/14880?locale-attribute
https://www.brandingmag.com/2021/08/24/how-brands-can-put-purpose-at-the-heart-of-their-marketing-strategy/
https://www.forbes.com/advisor/business/social-media-statistics/
https://www.management.com.ua/tend/tend1369.html


Перелік літератури: 


1. Дані ніколи не сплять 9.0. URL: https://www.domo.com/learn/infographic/data-never-sleeps-9
2. Кількість створюваних даних щодня (2023) URL: https://explodingtopics.com/blog/data-generated-per-day
3. Сімпсон Джон. Пошук успіху бренду в цифровому світі. URL: https://www.forbes.com/sites/forbesagencycouncil/2017/08/25/finding-brand-success-in-the-digital-world/?sh=5a8fb0bc626e
4. Солонько О. Інфодемія. Зброя дезінформації у вірусну епоху. К. Вид-во «Markobook», 2023. 392c.
5. Дослідження МІТ: фейки у Твіттері поширюються швидше за нудну правду. URL: https://texty.org.ua/fragments/83550/Doslidzhenna_mit_fejky_u_

Tvitteri_poshyrujutsa_shvydshe-83550/
6. Сінан Арал. Як нам захистити правду в епоху дезінформації. URL: https://www.ted.com/talks/sinan_aral_how_we_can_protect_truth_

in_the_age_of_misinformation/transcript?language=uk
7. Стаффорд Том. Усе погано: чому негативних новин завжди більше? URL: https://www.bbc.com/ukrainian/vert_fut/2015/12/151217_vert_fut_why_is_all_the_news_bad_vp
8. Таркін В. П. Окремі аспекти використання методів інформаційно-психологічної війни під час пандемії Covid-19. URL: http://dspace.onua.edu.ua/handle/11300/14880?locale-attribute
9. Stephen Firth. How Brands Can Put Purpose at the Heart of Their Marketing Strategy. URL: https://www.brandingmag.com/2021/08/24/how-brands-can-put-purpose-at-the-heart-of-their-marketing-strategy/
10. Крол Алекс. Теорія каст і ролей. К.: BookChef, 2018. – 144 с.
11. Ву Белль Вонг, Дж.Д. Найкраща статистика та тренди соціальних медіа 2023 року. URL: https://www.forbes.com/advisor/business/social-media-statistics/
12. Маркетинг впливу в 2022 році і далі [Influence marketing in 2022 and beyond] URL: https://www.management.com.ua/tend/tend1369.html


References: 


1. Dani nikoly ne spliat 9.0 [Data Never Sleeps 9.0]. URL: https://www.domo.com/learn/infographic/data-never-sleeps-9 (in Ukrainian)
2. Kilkist stvoriuvanykh danykh shchodnia (2023) [Amount of Data Created Daily (2023)]. URL: https://explodingtopics.com/blog/data-generated-per-day (in Ukrainian)
3. Simpson Dzhon. Poshuk uspikhu brendu v tsyfrovomu sviti [Finding Brand Success In The Digital World]. URL: https://www.forbes.com/sites/forbesagencycouncil/2017/08/25/finding-brand-success-in-the-digital-world/?sh=5a8fb0bc626e (in Ukrainian)
4. Solonko O. (2023) Infodemiia. Zbroia dezinformatsii u virusnu epokhu. [Infodemic. Weapons of disinformation in the viral age]. K. Vyd-vo «Markobook». [Kyiv. "Markobook" edition]. 395p (in Ukrainian)
5. Doslidzhennia MIT: feiky u Tvitteri poshyriuiutsia shvydshe za nudnu pravdu [Research MYTH: Fakes on Twitter spread faster than the boring truth]. URL: https://texty.org.ua/fragments/83550/Doslidzhenna_mit_fejky_u_

Tvitteri_poshyrujutsa_shvydshe-83550/ (in Ukrainian)
6. Sinan Aral. Yak nam zakhystyty pravdu v epokhu dezinformatsii. [How can we protect the truth in the era of disinformation] URL: https://www.ted.com/talks/sinan_aral_how_we_can_protect_truth_

in_the_age_of_misinformation/transcript?language=uk (in Ukrainian)
7. Stafford Tom. Use pohano: chomu nehatyvnykh novyn zavzhdy bilshe? [Everything is bad: why is there always more negative news?]. URL: https://www.bbc.com/ukrainian/vert_fut/2015/12/151217_vert_fut_why_is_all_the_news_bad_vp
8. Tarkin V. P. (2021) Okremi aspekty vykorystannia metodiv informatsiino-psykholohichnoi viiny pid chas pandemii Covid-19. [Certain aspects of the use of methods of information and psychological warfare during the Covid-19 pandemic] URL: http://dspace.onua.edu.ua/handle/11300/14880?locale-attribute (in Ukrainian)
9. Stephen Firth. How Brands Can Put Purpose at the Heart of Their Marketing Strategy. URL: https://www.brandingmag.com/2021/08/24/how-brands-can-put-purpose-at-the-heart-of-their-marketing-strategy/
10. Krol Aleks. (2018) Teoriia kast i rolei [The theory of castes and roles]. K. Vyd-vo «BookChef» [Kyiv. "BookChef" edition] 144p URL: http://vestnik-econom.mgu.od.ua/journal/2020/45-2020/27.pdf (in Ukrainian)
11. Vu Bell Vonh, Dzh.D. (2023) Naikrashcha statystyka ta trendy sotsialnykh media 2023 roku. [Top social media statistics and trends of 2023]. URL: https://www.forbes.com/advisor/business/social-media-statistics/. (in Ukrainian)
12. Marketynh vplyvu v 2022 rotsi i dali URL: [The theory of castes and roles] https://www.management.com.ua/tend/tend1369.html


Тип вмісту: 


Article


Розташовується у зібраннях:

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2023, Випуск 2(29)

pdf


 

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian