Особливості комунікаційної політики просування екологічного продукту
Назва: (Title) |
Особливості комунікаційної політики просування екологічного продукту |
Автори: (Authors) |
Оксентюк, Богдана Андріївна Оксентюк, Богдана Андреевна Oksentyuk, Bohdana Andriyivna Оксентюк, Андрій Олександрович Оксентюк, Андрей Александрович Oksentyuk, Andriy Oleksandrovych |
Бібліографічний опис: (Bibliographic description) |
Оксентюк Б. Особливості комунікаційної політики просування екологічного продукту [Електронний ресурс] / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 225-233. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12obapep.pdf |
Інші назви: (Other titles) |
Особенности комуникационной политики продвижения экологического продукта Peculiarities of communication policy of ecological product promotion |
Дата публікації: (Date of publication) |
Лис-2012 |
Видавник: (Editor) |
ТНТУ, АСУ |
УДК: (UDC) |
658.5 339.13 |
Ключові слова: (Key words) |
екологічний маркетинг реклама стимулювання збуту прямий маркетинг персональний продаж environmental marketing advertising sales promotion direct marketing personal selling |
Серія/номер: (Series/Number) |
Випуск 2 (7); |
Короткий огляд (реферат): (Short preview) |
Враховуючи особливості сучасної маркетингової діяльності, у статті визначено поняття «екологічний маркетинг», розкрито його суть, висвітлено мету та основні функції, які він виконує, подано основні види екологічного маркетингу, розкрито поняття комунікаційної політики в екологічному маркетингу, визначено елементи комплексу маркетингових комунікацій, такі як стимулювання збуту, паблік рілейшнз (зв’язки з громадськістю); прямий маркетинг, персональний продаж, інтерактивний маркетинг. Учитывая особенности современной маркетинговой деятельности, в статье определено понятие «экологический маркетинг», раскрыта его суть, освещены цели и основные функции, которые он выполняет, представлены основные виды экологического маркетинга, раскрыто понятие коммуникационной политики в экологическом маркетинге, определены элементы комплекса маркетинговых коммуникаций, такие как стимулирование сбыта, паблик рилейшнз (связи с общественностью); прямой маркетинг, персональная продажа, интерактивный маркетинг. The concept of "environmental marketing", its essence, purpose and main function it performs is cleared up in the article taking into consideration the specific features of modern marketing activities. The basic types of environmental marketing are described. The concept of communication policy in environmental marketing is defined. The elements of marketing communication mix, namely, sales promotion, public relations (PR), direct marketing, personal selling, interactive marketing are considered. |
URL: (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1863 |
ISSN: | 2223-3822 |
Розташовується в колекціях: (Is situated in collections) |
Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2012, Випуск 2(7) |