Опубліковано черговий випуск журналу 1 (30) 2024

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

E-mail-маркетинг – новий інструмент комунікаційної політики закладів вищої освіти

Назва:

(Title)


E-mail-маркетинг – новий інструмент комунікаційної політики закладів вищої освіти

Автори:

(Authors)

 

Семенюк, Світлана
Семенюк, Светлана
Semenyuk, Svitlana


Бібліографічний опис:

(Bibliographic description)

Семенюк С. E-mail-маркетинг – новий інструмент комунікаційної політики закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / Світлана Семенюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2015. — Вип. 1 (12). — С. 217-223. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2015/15ssbzvo.pdf


Інші назви:

(Other titles)

 

E-mail-маркетинг – новый инструмент коммуникационной политики учреждений высшего образования
E-mail-marketing – a new tool of communication policy institutions of higher education


Дата публікації:

(Date of publication)


30-Тра-2015

Видавник:

(Editor)

 
ТНТУ, АСУ

УДК:

(UDC)

 

338
658.5


Ключові слова:

(Key words)

 
маркетинг
комунікації
e-mail-маркетинг
ринок освітніх послуг
заклади вищої освіти
marketing
communications
e-mail-marketing
education market
higher education institutions


Серія/Номер:

(Series/Number)


Випуск 1 (12);

Короткий огляд (реферат):

(Short preview)

У статті викладена теоретична концепція формуванняі розвитку e-mail-маркетингу на ринку освітніх послуг, зокрема, проаналізовано підходи до змісту поняття «e-mail-маркетинг», його природу та переваги серед інших засобів комунікації. Визначено, що е-mail-маркетинг є недорогим, але водночас і досить ефективним та фінансово вигідним інструментом для просування освітніх послуг на ринок та доведена необхідність його використання в комунікаційній діяльності закладів вищої освіти. Розглянуто основні складові е-mail-маркетингу: потреби клієнтів (потенційних абітурієнтів), можливості закладів вищої освіти задовольняти наявні потреби абітурієнтів, вивчення можливостей закладів вищої освіти-конкурентів. Доведено, що інструментом е-mail-маркетингу є е-mail-розсилка. Це недорогий і досить простий варіант push-технологій, який сьогодні отримує широке застосування, оскільки розсилка дає чистий комерційний ефект без серйозних фінансових вкладень. У статті розглянуто способи формування баз даних електронних адрес абітурієнтів, а також вимоги до електронних листів.
В статье изложена теоретическая концепция формирования и развития e-mail-маркетинга на рынке образовательных услуг, в частности, проанализированы подходы к содержанию понятия «e-mail-маркетинг», его природа и преимущества среди других средств коммуникации. Определено, что е-mail-маркетинг является недорогим, но в то же время и достаточно эффективным и финансово выгодным инструментом для продвижения образовательных услуг на рынок и доказана необходимость его использования в коммуникационной деятельности высших учебных заведений. Рассмотрены основные составляющие е-mail-маркетинга: потребности клиентов (потенциальных абитуриентов), возможности высших учебных заведений удовлетворять имеющиеся потребности абитуриентов, изучение возможностей высшихучебных заведений-конкурентов. Доказано, что инструментом e-mail-маркетинга является е-mail-рассылка. Это недорогой и достаточно простойвариант push-технологий, который сегодня получает широкое применение, поскольку рассылка дает чистый коммерческий эффект без серьезных финансовых вложений. В статье рассмотрены способы формирования баз данных электронных адресов абитуриентов, а также требования к электронным письмам.
Article concerns the theoretical concept of formation and development e-mail-of marketing in the educational marketing particular analyzed approaches to the content of the concept «e-mail-marketing", determines the essence his nature and benefits of other means of communication. Determined that the e-mail-marketingis an inexpensive, but simultaneously quite effective and financially viable tool for promotingof educational services to market and necessity of its use in communication activities of higher education. The basic components of e-mail-marketing: customer needs (potential university entrants), higher education opportunities existing satisfy the needs of university entrants, explore the possibilities of higher education competitors. Proved that the instrument is-mail-marketing is the e-mail-sending. It's inexpensive and fairly simple variant push-technology, which today is widely use because pure commercial sending gives effect without major financial investments. The article deals with methods of forming database of e-mail addresses of applicants and requirements for e-mails.


URL:

(Уніфікований

ідентифікатор ресурсу)


http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5635
ISSN: 

2223-3822

 


Розташовується в колекціях:

(Is situated in collections)

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2015, Випуск 1(12)

pdf

 

REFERENCES

  1. Email-Marketing - one of themselves an important component of modern business [Email-marketing – odna iz samikh vazhnikh sostavlyayushchikh sovremennogo predprinimatel'stva]. available at: http://www.avora.ru/index.php/news-market-managers/231-email-marketing.
  2. Email-Marketing: material from Wikipedia [Email-marketynh: material iz Vikipediyi]. – Rezhym dostupu: https://ru.wikipedia.org/wiki/Email-marketynh.
  3. Batalova O. S. Specifics of marketing communications in the educational market [Spetsifika marketingovykh kommunikatsiy na rynke obrazovatel'nykh uslug]. Ekon nauka i praktika: materialy mezhdunar. nauch. konf. (g. Chita, fevral' 2012 g.). – Economic science and practice: Proceedings of the international. scientific. conf., Chita: Izdatel'stvo «Molodoy uchenyy», 2012, pp. 110-114.
  4. Danilov A.E. Development of internet marketing program for the education market [Razrabotka programmy internet-marketinga dlya rynka obrazovatel'nykh uslug]. Avtoref. dis. na sois. uch. st.k.e.n, Volgograd, 2009, p. 28.
  5. Zverev D. JustClick - service for Infobusiness [JustClick – servis dlya infobiznesa]. available at: http://shop.zverinfo.ru/justclick-kniga/1h.
  6. Illyashenko S.M., Shypulina Yu.S. Communication effectiveness of Web-based technologies in marketing research and educational services [Komunikatsiyna efektyvnist' Web-tekhnolohiy u marketynhu naukovo-osvitnikh posluh]. Marketynh i menedzhment innovatsiy – Marketing and Innovation Management, 2012, No.1, pp. 69-78.
  7. Nikulin I. Internet marketing. An integrated approach [Internet-marketing. Kompleksnyy podkhod]. Materialy VII konferentsii «Poiskovaya optimizatsiya i prodvizhenie saytov Internete», 27 marta 2009 – Proceedings of the VII Conference "Search engine optimization and website promotion online." 27 March 2009, available at: http://internetua.com/internet-marketing--kompleksni-podhod.
  8. Panfilov K. Why Email-marketing startup? [Zachem Email-marketing startapu?]. available at: http://siliconrus.com/2013/09/email-for-startup/.
  9. Sekerin V.D. Innovative marketing [Innovatsionnyy marketing: uchebnik]. Moscow, INFRA-M, 2012, p. 238.

10. What is Email-Marketing? [Chto takoe Email-marketing?]. Blog internet-tekhnologiy, available at: http://bitby.net/email_marketing.html.

Shevchenko D. Internet marketing in high schools [Internet-marketing v vuzakh]. Reklama, Marketing, PR v obrazovanii – Advertising, Marketing, PR in education, available at: http://shevm.blogspot.com/2011/02/blog-post_09.html
 

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian