Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва
Назва: (Title) |
Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва |
Автори: (Authors) |
Зяйлик, Марія Федорівна Zyaylyk, Mariya Вівчар, Оксана Vivchar, Oksana |
Бібліографічний опис: (Bibliographic description) |
Зяйлик М. Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва [Текст] / М. Зяйлик , О. Вівчар // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С. |
Інші назви: (Other titles) |
Innovation marketing – the prior goal of enterprise |
Дата публікації: (Date of publication) |
2009 |
Видавник: (Editor) |
ТНТУ, АСУ |
УДК: (UDC) |
338.27 |
Ключові слова: (Key words) |
інноваційний маркетинг стратегія тактика конкурентоспроможність інноваційна діяльність |
Серія/Номер: (Series/Number) |
Випуск 1 (2); |
Короткий огляд (реферат): (Short preview) |
Інноваційний маркетинг дозволяє зрозуміти, яким чином підприємство має організовувати процес реалізації своєї продукції, товарів та послуг, просування її на ринку, розробки рекламної кампанії, розробки стратегії та тактики діяльності фірми з метою досягнення певного рівня конкурентоспроможності на тому ж самому ринку. |
URL: (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874 |
ISSN: | 2223-3822 |
Розташовується в колекціях: (Is situated in collections) |
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2) |