Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
Назва: (Title) |
Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду |
Автори: (Authors) |
Колесніков, Андрій Павлович Колесников, Андрей Павлович Kolesnikov, Andrіy Pavlovych Шульгат, Ніна Шульгат, Нина Shulhat, Nina |
Бібліографічний опис: (Bibliographic description) |
Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf. |
Інші назви: (Other titles) |
Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда Neuromarketing: brand new tools identification |
Дата публікації: (Date of publication) |
10-лис-2011 |
Видавник: (Editor) |
ТНТу, АСУ |
УДК: (UDC) |
339.138 |
Ключові слова: (Key words) |
нейромаркетинг мерчандайзинг аромамаркетинг |
Серія/Номер: (Series/Number) |
Випуск 2 (5); |
Короткий огляд (реферат): (Short preview) |
Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку. Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market. Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка. |
URL (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503 |
ISSN: | ISSN 2223-3822 |
Розташовується у зібраннях: (Is situated in collections) |
Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5) |