Структуризація аудиторії мас-медіа в системі політичної комунікації
Назва: (Title) |
Структуризація аудиторії мас-медіа в системі політичної комунікації |
Автори: (Authors) |
Литвин, Юлія Олександрівна Литвин, Юлия Александровна Lytvyn, Yulia Alexandrovna |
Бібліографічний опис: (Bibliographic description) |
Литвин Ю. Структуризація аудиторії мас-медіа в системі політичної комунікації [Електронний ресурс] / Ю. Литвин // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11lyospk.pdf. |
Інші назви: (Other titles) |
Структуризация аудитории масс-медиа в системе политической коммуникации The structuring of media audiences in the system of political communication |
Дата публікації: (Date of publication) |
10-лис-2011 |
Видавник: (Editor) |
ТНТУ, АСУ |
УДК: (UDC) |
007 304 004.9 |
Ключові слова: (Key words) |
аудиторія мас-медіа політична комунікація структуризація аудиторії |
Серія/Номер: (Series/Number) |
Випуск 2 (5); |
Короткий огляд (реферат): (Short preview) |
У статті розглянуто поняття "аудиторія мас-медіа", запропоновано схему структуризації аудиторії мас-медіа як об'єкта політичної комунікації, теоретично обґрунтовано модель функціонування аудиторії у системі політичної комунікації. The article discusses the concept of "audience media," the scheme of the structuring of media audiences as the object of political communication, theoretically grounded model of audience in the system of political communication. В статье рассмотрено понятие "аудитория масс-медиа", предложена схема структуризации аудитории масс-медиа как объекта политической коммуникации, теоретически обоснованно модель функционирования аудитории в системе политической коммуникации. |
URL (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1505 |
ISSN: | ISSN 2223-3822 |
Розташовується у зібраннях: (Is situated in collections) |
Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5) |