Розвиток поглядів на роль та цінність топ-менеджерів
Назва: (Title) |
Розвиток поглядів на роль та цінність топ-менеджерів |
Автори: (Authors) |
Григор’єва, Людмила Володимирівна Григорьева, Людмила Владимировна Hryhorieva, Liudmyla Volodymyrivna |
Бібліографічний опис: (Bibliographic description) |
Григор’єва Л. Розвиток поглядів на роль та цінність топ-менеджерів [Електронний ресурс] / Л. Григор’єва // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11hlvctm.pdf. |
Інші назви: (Other titles) |
Развитие взглядов на роль и ценность топ-менеджеров Development views on the role and value of top managers |
Дата публікації: (Date of publication) |
10-лис-2011 |
Видавник: (Editor) |
ТНТУ, АСУ |
УДК: (UDC) |
658.3 331.221 |
Ключові слова: (Key words) |
топ-менеджер зміст управлінської роботи стимулювання керівника |
Серія/Номер: (Series/Number) |
Випуск 2(5); |
Короткий огляд (реферат): (Short preview) |
У статті здійснено спробу осмислення ролі та цінності топ-менеджерів у сучасних умовах ринкової глобалізації та посилення конкурентного тиску з позицій суспільства, власників та працівників підприємства. Визначено, що в таких умовах основною роллю топ-менеджера є роль головного стратега компанії. Розмір мотиваційних виплат топ-менеджера повинен бути адекватним сьогоденню і продуктивності компанії. In the article makes an attempt to understanding the role and value of top managers in the modern conditions of market globalization and increased competitive pressure from the standpoint of society, the owners and employees. Determined that in such circumstances the primary role of top manager is the role of chief strategist of the company. The size of the motivational benefits of top manager should be adequate in today's conditions and the productivity of сompany. В статье сделана попытка осмысления роли и ценности топ-менеджеров в современных условиях рыночной глобализации и усиления конкурентного давления с позиций общества, собственников и сотрудников предприятия. Определено, что в таких условиях основной ролью топ-менеджера является роль главного стратега компании. Размер мотивационных выплат топ-менеджера должен быть адекватным сегодняшним условиям и продуктивности компании. |
URL (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1500 |
ISSN: | 2223-3822 |
Розташовується у зібраннях: (Is situated in collections) |
Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5) |