Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії
Назва: (Title) |
Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії |
Автори: (Authors) |
Шпилик, Світлана Василівна Шпылык, Светлана Васильевна Shpylyk, Svitlana Vasylivna |
Бібліографічний опис: (Bibliographic description) |
Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 1 (4). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf |
Інші назви: (Other titles) |
Маркетинговый процесс как основа разработки конкурентной стратегии Marketing process as a basis for the development of competitive strategy |
Дата публікації: (Date of publication) |
30-тра-2011 |
Видавник: (Editor) |
ТНТУ |
УДК: (UDC) |
339.13 |
Ключові слова: (Key words) |
конкурентна стратегія конкурентна перевага стратегічний аналіз маркетинговий комплекс |
Короткий огляд (реферат): (Short preview) |
У статті розглянуто теоретико-методичні положення та пропозиції, обґрунтовано зміст і послідовність процесу формування маркетингової конкурентної стратегії діяльності підприємств. |
URL (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291 |
ISSN: | 2223-3822 |
Розташовується в колекціях: (Is situated in collections) |
Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4) |