Назва:
(Title)
|
Механізм управління діловою репутацією підприємства
|
Інші назви:
(Other titles)
|
Mechanism of management reputation of the enterprise Механизм управления деловой репутацией предприятия
|
Автори:
(Authors)
|
Ясінська, Юлія Романівна Yasinska, Yulia Ясинская, Юлия Романовна
|
Приналежність:
|
Львівська комерційна академія, вул. Туган-Барановського, 10, м. Львів, 79000, Україна, пошукувач, e-mail: yulia_2@list.ru Lviv Academy of Commerce, 10, Tugan-Baranovskyy str., 79000, Lviv, Ukraine, PhD Student, e-mail: yulia_2@list.ru
|
Бібліографічний опис:
(Bibliographic description)
|
Ясінська Ю. Механізм управління діловою репутацією підприємства [Електронний ресурс] / Юлія Ясінська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2015. — Вип. 2 (13). — С. 228-236. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2015/15yyrdrp.pdf.
|
Bibliographic description:
|
Yasinska Yu. (2015). Mechanism of management reputation of the enterprise [Mekhanizm upravlinnia dilovoiu reputatsiieiu pidpryiemstva]. Socio-Economic Problems and the State [online]. 13 (2), p. 228-236. [Accessed November 30, 2015]. Available from: <http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2015/15yyrdrp.pdf>
|
Дата публікації:
(Date of publication)
|
24-лис-2015
|
Видавець:
(Editor)
|
АСУ, ТНТУ ASU, TNTU
|
УДК:
(UDC)
|
334 659.4
|
JEL:
|
М14
|
Ключові слова:
(Key words)
|
репутація підприємства імідж підприємства соціальне партнерство механізм формування ділової репутації соціальна відповідальність соціальне реагування enterprise's reputation enterprise's image social partnership mechanism formation business reputation social responsibility репутация предприятия имидж предприятия социальное партнерство механизм формирования деловой репутации социальная ответственность социальная реагирования
|
Діапазон сторінок:
(Pages)
|
228-236
|
Короткий огляд (реферат):
(Short preview)
|
У статті розглянуто механізм формування ділової репутації підприємства як важливої складової взаємовідносин у бізнес-середовищі. Проведені маркетингові дослідження свідчать, що вплив ділової репутації підприємства на об’єми продажів його товарів і послуг зростає. Для покупця ціна перестає бути основним критерієм придбання товару, - для нього все більшого значення набуває безпечність продукту, який він обирає; вплив технологій його виробництва на довкілля; порядність виробника як роботодавця, його громадянська солідарність тощо. Чимало керівників та власників підприємств, беручи до уваги зміни потреб покупців, вже опанували сучасні маркетингові методи оновлення дизайну продукції, застосування сучасних технологій її пакування, використання гучних рекламних кампаній та красномовних лозунгів. Однак, не зважаючи на величезні суми потрачених коштів, ці заходи не приносять бажаних результатів або діють протягом нетривалого часу. Причина цього, впроваджувані технології формують лише імідж підприємства і привносять незначний вклад у його репутацію, яка є основою будь-яких відносин. Створення ж ділової репутації підприємства складний та довготривалий процес формування довірливих та відповідальних відносин із громадськістю, в результаті якого підприємство може очікувати на сприяння у напрямку досягнення своїх бізнес-цілей. The article reviews mechanism of company reputation as an important component of relations in business environment. Most of market research indicate that the impact of reputation on volumes of sales its products and services is increasing. For the buyer the price stops being the main criterion for purchase - for him is becoming increasingly important safety product that he chooses; the impact of technology of its production on the environment; decency of producer as an employer, him civic solidarity, etc. Many managers and business owners, taking into consideration changing needs of customers, has mastered modern marketing methods update product design, use of modern technologies of packaging, the use of high-profile advertising campaigns and eloquent slogans. But often, despite the huge sums being spent funds, these measures do not bring the desired results or acting for a short time. The reasons are introduced technology form the image of the company and bring an insignificant contribution to its reputation, which is the foundation of any relationship. The creation of business reputation enterprise is long-term process of forming trusting and responsible relationship with the public, in which the company can expect assistance towards achieving its business goals. В статье рассмотрен механизм формирования деловой репутации предприятия как важной составляющей взаимоотношений в бизнесе. В последнее время большинство проведенных маркетинговых исследований свидетельствуют, что влияние деловой репутации предприятия на объемы продаж его товаров и услуг растет. Для покупателя цена перестает быть основным критерием приобретения товара, - для него все большее значение приобретает безопасность продукта, который он выбирает; влияние технологий его производства на окружающую среду; порядочность производителя как работодателя, его гражданская солидарность и тому подобное. Многие руководители и владельцы предприятий, принимая во внимание изменения потребностей покупателей, уже постигли современные маркетинговые методы обновления дизайна продукции, применение современных технологий ее упаковки, использование громких рекламных кампаний и красноречивых лозунгов. Однако, несмотря на огромные суммы потраченных средств, эти меры не приносят желаемых результатов или действуют в течение непродолжительного времени. Причина этого, внедряемые технологии формируют только имидж предприятия и привносят незначительный вклад в его репутацию, которая является основой любых отношений. Создание же деловой репутации предприятия сложный и длительный процесс формирования доверительных и ответственных отношений с общественностью, в результате которого предприятие может ожидать содействия в направлении достижения своих бизнес-целей.
|
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу):
|
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6298
|
ISSN:
|
2223-3822
|
URI для пов’язаного матеріалу:
|
http://www.ippnou.ru/article.php?idarticle=003132 http://uk.wikipedia.org/Соціальні_стосунки http://e2000.kyiv.org http://reputationinstitute.com> http://en-rus.co.uk/henley-business-school-shkola-biznesa-kheli.html http://www.ippnou.ru/article.php?idarticle=003132 http://uk.wikipedia.org/Соціальні_стосунки http://e2000.kyiv.org http://reputationinstitute.com http://en-rus.co.uk/henley-business-school-shkola-biznesa-kheli.html
|
Перелік літератури:
(References)
|
Гогуля О.П. Соціальна відповідальність бізнесу/ О.П. Гогуля, І.П. Кудінова. – К.: В-во національного університету біоресурсів та природокористування України, 2008. – 79с. Новиченкова Л. Ділова репутація: від системи до результату[Електронний ресурс] / Л. Новиченкова // Управление компанией, 2007. - №2– Режим доступу : http://www.ippnou.ru/article.php?idarticle=003132 Примак Т.О. PR для менеджерів і маркетологів. Навчальний посібник/ Т.О. Примак. - К.: Центр учбової літератури ЦУЛ, 2013. 200 с. Соціальні стосунки [Електронний ресурс] // Вікіпедія. – Режим доступу : http://uk.wikipedia.org/Соціальні_стосунки. Аснович Н.Г. Информационно-рекламная деятельность Учебное издание / Н.Г. Аснович. – Минск: БНТУ, 2013. – 157 с. Бацюн Н.В. Менеджмент в рекламе. Учеб. пособ. / Н.В. Бацюн. – Иркутск: изд-во ИрГТУ, 2008. – 160 с. Введение в коммуникационный менеджмент : учеб. пособие для студентов вузов / А. С. Орлов. – М. : Гардарики, 2005. – 368 с. Корпоративная социальная ответственность: управленческий аспект : монография / под общ. ред. д.э.н., проф. И.Ю. Беляевой, д.э.н., проф. М.А. Эскиндарова. — М. : КНОРУС, 2008. - 264 с. Лидовская О.П. Оценка еффективности маркетинга и реклами. Готовие маркетинговие решения / О.П. Лидовская. – СПб.: Питер, 2008. – 141с.: ил. Лопатинская, И.В. Лояльность как основной показатель удержания потребителей банковских услуг. / И.В. Лопатинская // Маркетинг в России и за рубежом, № 3, 2002. – С. 20-32. Ляйнеманн Р. Измерения медиарилейшинз: как оценить вклад пиар в успех компании/ Р. Ляйнеманн, Е. Байкальцева. -М:.Вершина, 2006. – 248 с. Наумова М.Д. Программа спецкурса для студентов специальности Связи с общественностью / М.Д. Наумова. - Тамбов: Изд-во Тамбовского государственного технического университета, 2004. - 12с. Чилдерс Л. Хон, Грунинг Д. Руководящие принципы для измерения взаимоотношений в области связей с общественностью. институт связей с общественностью. [Електронний ресурс] / Пер. с англ. Каталевский Р., Баснак Р., Фомина М. / Чилдерс Хон Л., Грунинг Д. – Режим доступу : http://e2000.kyiv.org. The official page International Reputation Institute [Electronic resourse]. – Available from: <http://reputationinstitute.com>. The official page Henley Business School [Electronic resourse]. – Available from: http://en-rus.co.uk/henley-business-school-shkola-biznesa-kheli.html.
|
References:
|
Hohulya, O.P. and Kudinova, I.P. (2008) Sotsial'na vidpovidal'nist' biznesu [Social responsibility of business], NUBPU, Kyiv. Novichenkova, L. (2007). Business reputation from the system to the result”. Upravlenie kompaniey = Company management, Vol. 2, available at: http://www.ippnou.ru/article.php?idarticle=003132, (Accessed 4 January 2015). Prymak, T.O. (2013) PR dlya menedzheriv i marketolohiv. Navchal'nyy posibnyk [PR for managers and marketers. Study Guide], CUL, Kyiv. Wikipedia (2015), Social relationships, available at: http://uk.wikipedia.org/Соціальні_стосунки (Accessed 4 January 2015). Asnovych, N.H. (2013) Informatsionno-reklamnaya deyatelnost Uchebnoe izdanie [Information and promotional activities. Study edition], BNTU, Minsk, Belarus. Batsyun, N.V. (2008) Menedzhment v reklame. Ucheb. posob. [Management in advertising. Study Guide], izd-vo IrGTU, Irkutsk, Russia. Orlov, A. S. (2005) Vvedenie v kommunikatsionnyiy menedzhment : ucheb. posobie dlya studentov vuzov [Introduction to Communication Management: textbook for university students], Gardariki, Мoscow, Russia. Belyaeva, I.Yu and Eskindarova, M.A. (2008) Korporativnaya sotsialnaya otvetstvennost: upravlencheskiy aspekt : monografIya [Corporate social responsibility: administrative aspect: monografіya],KNORUS, Мoscow, Russia. Lidovskaya, O.P. (2008) Otsenka effektivnosti marketinga i reklami. Gotovie marketingovie resheniya [Evaluating the effectiveness of marketing and advertising.Ready-made marketing solutions], Piter, Saint Petersburg, Russia. Lopatinskaya, I.V. (2002), “Loyalty as a key indicator of retention of consumers of banking services”, Marketing v Rossii i za rubezhom, vol. 3, pp. 20-32. Lyaynemann, P. and Baykaltseva, E. (2006) Izmereniya mediarileyshnz. Kak otsenit vklad PR v uspeh kompanii [Measurements of media relations: how to assess the contribution of public relations in the company's success], Vershina, Мoscow, Russia. Naumova, M.D. (2004) Programma spetskursa dlya studentov spetsialnosti Svyazi s obschestvennostyu [The program is a special course for students of specialty Public Relations], Izd-vo Tambovskogo gosudarstvennogo tehnicheskogo universiteta, - Tambov, Russia. L. Childers, Hon and Groeninge, D. (2010), “Guidelines for measuring the relationship in the field of public relations. Institute of Public Affairs. Trans. from English. Katalevsky R. Basnak R., M. Fomin“, available at: http://e2000.kyiv.org (Accessed 4 January 2015). The official page International Reputation Institute (2000), “Business reputation“, available at: http://reputationinstitute.com, (Accessed 4 January 2015). The official page Henley Business School (1996), “Business reputation“, available at: http://en-rus.co.uk/henley-business-school-shkola-biznesa-kheli.html, (Accessed 4 January 2015).
|
Розташовується у зібраннях:
(Is situated in collections)
|
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2015, Випуск 2(13)
|