Розподіл ролей у процесі формування стратегій інноваційного розвитку
Назва: (Title) |
Розподіл ролей у процесі формування стратегій інноваційного розвитку |
Автори: (Authors) |
Юхименко, Віта Василівна Юхименко, Вита Васильевна Iukhymenko, Vita Vasylivna |
Бібліографічний опис: (Bibliographic description) |
Юхименко В. Розподіл ролей у процесі формування стратегій інноваційного розвитку [Електронний ресурс] / В. Юхименко // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 2 (9). — С. 216-222. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13ivvsir.pdf. |
Інші назви: (Other titles) |
Распределение ролей в процессе формирования стратегий инновационного развития Roles in the strategy of innovative development formation |
Дата публікації: (Date of publication) |
Лис-2013 |
Видавник: (Editor) |
ТНТУ, АСУ |
УДК: (UDC) |
330.88 |
Ключові слова: (Key words) |
стратегічне управління інноваційний розвиток ролі бізнес-процеси машинобудування strategic management innovation development roles business processes engineering |
Серія/Номер: (Series/Number) |
Випуск 2 (9); |
Короткий огляд (реферат): (Short preview) |
У статті наведені результати оцінювання розподілу ролей учасників процесу формування стратегій інноваційного розвитку підприємств машинобудування. Метою статті є аналіз розподілу ролей учасників процесу формування стратегій інноваційного розвитку підприємств машинобудування, що передбачає реалізацію управлінських, інформаційних, виробничих, фінансових, маркетингових, логістичних та бізнес-процесів управління якістю. Для аналізу формування стратегій інноваційного розвитку підприємств було досліджено його етапи, що передбачають взаємодію певного кола осіб, які відіграють у цьому процесі певні ролі. У основу дослідження покладено авторський підхід, який отримав назву “процесний”. Розглянуто кожну ролей окремо та визначено, яке місце займає кожна серед усієї їх сукупності. Автором розглянуто розподіл ролей у процесі впровадження ERP-системи на підприємстві від моменту виникнення ідеї до реалізації проекту і його фінансування. В статье приведены результаты оценки распределения ролей участников процесса формирования стратегий инновационного развития предприятий машиностроения . Целью статьи является анализ распределения ролей участников процесса формирования стратегий инновационного развития предприятий машиностроения, которая предусматривает реализацию управленческих, информационных, производственных, финансовых, маркетинговых, логистических и бизнес-процессов управления качеством. Для анализа формирования стратегий инновационного развития предприятий было исследовано его этапы, предусматривающие взаимодействие определенного круга лиц, которые играют в этом процессе определенные роли. В основу исследования положен авторский подход, который получил название "процессный". Рассмотрены каждая из ролей отдельно и определено, какое место занимает каждая среди всей их совокупности. Автором рассмотрены распределение ролей в процессе внедрения ERP-системы на предприятии с момента возникновения идеи до реализации проекта и его финансирования. The article presents the results of evaluation the roles in strategies innovative development formation at engineering enterprises. The aim of the article is to analyze the roles of participants forming process innovation development strategies of engineering enterprises, provided for the implementation of management , information , production, financial , marketing , logistics and quality management business processes. Steps involving interaction with certain circle of people who play in this process, certain roles were studied to analyze the formation of innovation development strategies. The research is based on the author's approach , which was called the "processing" . Each of the roles were considered separately and the place of each in their totality were determined. The author examined the distribution of roles in the implementation process of ERP-systems at the enterprise from the idea inception to project implementation and its financing. |
URL: (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2580 |
ISSN: | 2223-3822 |
Розташовується в колекціях: (Is situated in collections) |
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 2(9) |
Використана література:
1. Christensen Clayton M. The innovator's solution: creating and sustaining successful growth / Christensen, Clayton M.; Raynor, Michael E. – Boston, Massachusetts, USA: Harvard Business School Press, 2003.
2. Kim C.W. Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant / C. W. Kim, R. Mauborgne – Harvard Business Review, 2005. – р. 256.
3. Kotler P. Winning at Innovation. The A-to-F Model / P. Kotler, F. de Bes. – Publisher: Palgrave Macmillan, 2011. – 288 p.
4. Людоговский А. Моделирование бизнес-процессов [Електронний ресурс] / А. Людоговский. – Режим доступу: http://www.script-coding.com.
5. Ойхман Е. Г. Реинжиниринг бизнеса: реинжиниринг организаций и информационные технологии / Е. Г. Ойхман, Э. В. Попов. – М.: Финансы и статистика, 1997. – 334 с.
6. Репин В. В. Бизнес-процессы компании: построение, анализ, регламентация / В. В. Репин. - М.: "РИА" Стандарты и качество", 2007. – 240 с.
7. Робсон М. Практическое руководство по реінжинірингу бизнес-процессов: Пер. с англ. / М. Робсон, Ф. Уллах. – М.: ЮНИТИ, 1997.
8. Сертифікація систем управління якістю (ISO 9001:2008) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.stcert.ru.
9. Стратегическое сафари: экскурсия по дебрям стратегий менеджмента / Минцберг Г., Альстрэнд Б., Лэмпел Дж. – СПб.: Питер, 2001. – 336 с.
10. Хаммел М. Реінжиніринг корпорации: Манифест революции в бизнесе / Майкл Хаммер, Джеймс Чампи; пер. с англ. Ю.Е.Корнилович. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2006. – 287 с.
11. Чейз Ричард Б., Эквилайн Николас, Дж. Якобс Робер. Производственный и операционный менеджмент, 8-е изд.: Пер. с англ.: М.: Издательский дом "Вильямс", 2004. – 704 с.
12. Шершньова З. Є. Стратегічне управління: Підручник / З. Є. Шершньова – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2004. – 699 с.
REFERENCES
1. Christensen, Clayton M.; Raynor, Michael E. The innovator's solution: creating and sustaining successful growth, Boston, Massachusetts, USA, Harvard Business School Press, 2003.
2. Kim C.W., Mauborgne R. Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant. Harvard Business Review, 2005, р. 256.
3. Kotler P., Bes F. Winning at Innovation.The A-to-F Model, Palgrave Macmillan, 2011, p. 288.
4. Lyudogovsky A. Business Process Modeling [Modelirovanie biznes-protsessov]. 2011, available at: www.script-coding.com.
5. Oyhman E. Popov E. Reengineering business: reengineering and information technology of organizations [Reinzhiniring biznesa: reinzhiniring organizatsii i informatsionnye tehnologii]. Moscow, Finance and Statistics, 1997, p. 334.
6. Repin V. Business processes: construction, analysis, regulation [Biznes-processy kompanii: postroenie, analiz, reglamentaciya]. Moscow, RIA " Standards and Quality", 2007, p. 240.
7. Robson M., Ullah F. Practical Guide to Business Process Reengineering [Reinzhiniring biznesa: reinzhiniring organizatsii i informatsionnye tehnologii]. Moscow, UNITY, 1997.
8. Certification of Quality Management Systems (ISO 9001:2008) [Sertifіkatsіya systems upravlіnnya yakіstyu (ISO 9001:2008)]. 2012, available at: http://www.stcert.ru.
9. Mintzberg H., Alstrend B., Lempel J. Strategic safari excursion in the wilds of management strategies [Strategicheskoe safari: ekskursiia po debriam strategiy menedzhmenta]. St. Petersburg, Piter, 2001, p. 336.
10. Hammel M. Reengineering the Corporation: A Manifesto revolution in business [Reinzhiniring korporatsii: Manifest revoliutsii v biznese]. Moscow, Mann, Ivanov and Ferber, 2006, p. 287.
11. Chase R. B., Nicholas E., Jacobs R. J. Production and Operations Management, 8th ed. [Proizvodstvennyy i operatsionnyy menedzhment]. Moscow, Publishing house "Williams", 2004, p. 704.
12. Shershneva Z. E. Strategic Management: A Textbook [Strategichne upravlinnia: Pidruchnyk]. Kyiv, MBK, 2004, p. 699.