Опубліковано черговий випуск журналу 1 (28) 2023

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Випуск 2(25) 2021

Фільтрувати за назвою     Показати # 
# Заголовок Статті Перегляди
1 Трансфер технологій як основна складова для забезпечення інноваційної моделі розвитку України 868
2 Using data mining to create innovations in education 757
3 Тенденції розвитку банківського кредитування економіки в Україні 762
4 Використання ланцюгів постачання в умовах діджиталізації економіки 976
5 Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго» 629
6 Тренди у продовольчій безпеці в пост-пандемічний період 755
7 Особливості мотивації підприємницької діяльності та чинники її розвитку 654
8 Innovative component as a necessary factor for providing enterprises` development 665
9 Peculiarities of IKEA management in the world and in Ukraine 961
10 Обліково-аналітичне відображення витрат на соціально відповідальну діяльність: проблеми та перспективи розвитку 597
11 Мотивація самозмін як умова розвитку особистості 633
12 Діджиталізація процесів бухгалтерського обліку 797
13 Інтеграція управлінського обліку в систему інформаційного забезпечення підприємства 654
14 Фінансова звітність як елемент системи управління підприємством 654
15 Моделювання динаміки розвитку та вдосконалення банківських установ інструментарієм кластерного аналізу 632
16 Інфодемія та її вплив на поведінку людей в період карантину 642
17 Використання НЛП у психокорекційній роботі 627
18 Формування та розвиток поняття цифрового маркетингу 877
19 Особливості та практичне застосування психологічного тесту– опитувальника персональний інвентарій (EPI) Г. Айзенка військовозобов’язаними 692
20 Феномен наслідування на прикладі ефекту Вертера 620
21 Підвищення економічної ефективності міжнародних вантажних автомобільних перевезень (на прикладі підприємств Тернопільської області) 717
22 Використання інформаційних технологій у внутрішньому аудиті 750
23 Формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектру 1210
24 Розвиток кадрового потенціалу як елемент стратегії підприємства 879
25 Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу 1102
26 Трансформація повноважень органів державної влади у сфері соціального захисту дітей за реформи децентралізації в Україні 551
27 Стресостійкість як риса особистості професіонала ДСНС 623
28 Ефективність механізмів розвитку людського потенціалу сільських територій 639
29 Конфіденційність особистих даних споживачів послуг індустрії гостинності в цифрову епоху 740
30 Діджиталізація документообігу: законодавчі аспекти, переваги та недоліки, ефективність впровадження 694
31 Dynamics of innovative marketing components 830
32 Звітність за МСФЗ в умовах діджиталізації бізнес-процесів 920
33 Особливості розвитку соціального підприємництва на місцевому рівні 807
34 Розвиток української державності як головний чинник радикальних суспільних трансформацій 891
35 Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності 922
36 Передумови інноваційного розвитку економіки 543
37 Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації 845
38 Нетикет: бізнес-середовище компанії в умовах пандемії 705
39 Organizational and legal security of business trade secrets 841
40 Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесі 870
41 Теоретичні та правові засади організації надання публічних електронних послуг 631
42 Діджиталізація облікових процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу 756
43 Цифрова трансформація сфер життя як основа зростання соціальної цінності 757
44 Дослідження ринку транспортних послуг України в період кризи 622
45 Теоретичні аспекти обліку і аналізу дебіторської заборгованості підприємства 965
46 Теоретичні засади формування інвестиційного потенціалу підприємств та напрями його розвитку 654
47 Constructing a model of dual professional competences in engineering education 788
48 Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом 716
49 Удосконалення стратегічного управління банком на основі проведення економетричного моделювання ефективності його діяльності 557
50 Основні риси та особливості становлення поведінкової та експериментальної економіки 707
 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 2

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian